باتری آیفون SE شارژدهی بهتری نسبت به آیفون 6 اس دارد

جمعه ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون SE جدیدترین محصول کمپانی اپل است که چند روز پیش در مراسم رسمی این شرکت معرفی شد. اگرچه طراحی این گوشی با نقدهایی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شد، اما قیمت مناسب آن نسبت به دیگر محصولات اپل، یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند است. اما در مورد عمر باتری نیز آیفون SE برتری‌های مشهودی نسبت به محصولات قبلی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از ایرادات بزرگی که کاربران به آیفون ۶ اس داشتند، عمر باتری آن بود. اپل در محصول جدید خود یعنی آیفون SE (که برخی آن را آیفون ۶ اس کوچک شده می‌نامند) پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی عمر باتری داشته و می‌توان گفت باتری آیفون SE قوی‌تر از نسل قبلی آیفون شده است.

جفری فاولر، یکی از نویسندگان وال‌ استریت ژورنال آزمایشی برای سنجش تفاوت عمر باتری در آیفون SE و دیگر گوشی‌ها انجام داده است. طبق گفته‌ی وی در این آزمایش گوشی‌ها بصورت اتوماتیک صفحات وب مختلف با روشنایی‌های تقریبا یکسان را مرور می‌کنند. نتیجه‌ی این آزمایش اینگونه بود که شارژ باتری آیفون SE نزدیک به ۱۰ ساعت در این آزمایش دوام آورد. این عدد حدود ۲ ساعت بیشتر از عمر باتری آیفون ۶ اس و آیفون ۵ اس بود و نیز حدود ۳ ساعت بیشتر از گلکسی اس ۷. البته گوشی‌های آیفون ۶ اس و گلکسی اس ۷ صفحات نمایش بزرگ‌تری نسبت به آیفون SE دارند اما باید به این نکته توجه داشت که باتری این گوشی‌ها نیز به نسبتا بزرگ‌تر از باتری آیفون SE است.

به هر حال به نظر می‌رسد اپل در حال دستیابی به پیشرفت‌های بزرگی در زمینه‌ی شارژ و طول عمر باتری دستگاه‌ها است و عمر بهینه شده‌ی باتری آیفون SE می‌تواند کاربران را امیدوار کند که در آیفون ۷ نیز منتظر یک باتری قوی باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات