سونی با کمپانی تازه تاسیس ForwardWorks به حوزه‌ بازی های موبایل باز می گردد

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
دیگر خبری از PlayStation Mobile نیست، اما سونی هنوز به اهداف خود در حوزه‌ی بازی‌های موبایل نرسیده و نقشه‌های بسیاری را در سر دارد. ژاپنی‌ها کمپانی جدیدی را با نام ForwardWorks تشکیل داده‌اند تا وظیفه‌ی بازگشت قدرتمند به حوزه‌‌ی بازی‌های موبایل را بر عهده‌ی آن قرار دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پلی استیشن موبایل دیگر فعال نیست تا وظیفه‌ی تولید بازی‌ها و تقویت مواضع سونی د رحوزه‌ی بازی‌های موبایل را بر عهده داشته باشد، اما سونی هنوز از جاه طلبی‌های خود در این مورد دست برنداشته و در پی آن است تا سیاست‌های خود را از طریق کمپانی تازه تاسیس ForwardWorks که توسط این کمپانی اداره می‌شود، به پیش ببرد. ForwardWorks وظیفه دارد تا شماری از عناوین بازی عرضه شده برای پلی استیشن را به همراه شخصیت‌های شناخته شده ی بازی‌ها با بهینه سازی برای گوشی‌های هوشمند و گجت‌های موبایل نظیر تبلت‌ها منتشر کند. سونی اعلام کرده که تمرکز خود را روی بازار ژاپن و آسیا قرار خواهد داد و هنوز مشخص نیست که آیا این کمپانی برنامه‌‌ای برای ورود به بازار‌های غربی دارد یا خیر.

این حرکت سونی را باید در اثر موفقیت بازی عرضه شده توسط کمپانی ژاپنی نینتندو خواند. نینتندو اخیرا یک بازی اجتماعی را با عنوان Miitomo روانه‌ی بازار کرده که در کشور ژاپن شاهد استقبالا بالایی بوده است. باید دید که سونی چه عناوینی از بازی‌ها را توسط کمپانی ForwardWorks برای عرضه در نظر گرفته است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات