گوگل در حال توسعه اپلیکیشن استریم ویدیو است

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که یوتیوب قصد دارد تا اپلیکیشن جدیدی را برای استریم محتوای چند رسانه‌ای ارائه کند. گزارش شده که نام این اپلیکیشن، YouTube Connect خواهد بود. برای جزئیات بیشتر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هرچند یوتیوب هیچ نظری در‌باره‌ی این شایعه نداده و آن را تایید یا تکذیب نکرده است اما ونچربیت گزارش کرده که اپلیکیشن YouTube Connect در حال توسعه است و گوگل قصد دارد با این سرویس نه تنها وارد رقابت با فیس‌بوک شود بلکه در مقابل سرویس‌هایی همچون Periscope, Meerkat و چندین اپلیکیشن استریم ویدیو دیگر قرار بگیرد. عملکرد و ظاهر این اپلیکیشن بسیار شبیه به Facebook Live و Periscope خواهد بود.

پس از ارائه‌ی اپلیکیشن یوتیوب کانکت، کاربران می‌توانند با اکانت گوگل یا یوتیوب خود وارد شده و سپس محتوا را از موبایل خود استریم کنند. این اپلیکیشن امکان چت و برچسب گذاری محتوا را دارد و همچنین بخش نیوزفید برای نمایش آخرین محتوای آپلود شده توسط دوستان نیز وجود دارد. منظور از دوستان تمام کسانی است که شما را در یوتیوب دنبال می‌کنند.

گفته می‌شود هدف یوتیوب از ارائه‌ی این سرویس استفاده از پتانسیل موجود در پلتفرم یوتیوب برای جذب مخاطب جوانی است که این روزها علاقه‌ی زیادی به سرویس‌های استریم ویدیو نشان می‌دهند.

محتوای ویدیویی که از طریق اپلیکیشن Youtube Connect استریم می‌شود از طریق همین اپلیکیشن و همچنین وب‌سایت یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود. نسخه‌ای از اپلیکیشن که توسط منبع خبر، آزمایش شده امکان اتصال کاربران از طریق سرویس‌های فیس‌بوک یا توییتر را نداشته، اما ممکن است در آینده برای سهولت اتصال آن‌ها این قابلیت اضافه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات