سامسونگ در حال تست گلکسی اس 7 اکتیو است

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت Zauba فاش شده، سامسونگ در حال تست نسخه اکتیو پرچمدارش با نام گلکسی اس ۷ اکتیو (Galaxy S7 Active) و به شماره‌ی شماره مدل SM-G891A است.
تبلیغات

ایوان بلس توئیتی را منتشر کرده که مربوط به‌سایت واردات و صادرات هندوستان (Zauba) می‌شود. بر این اساس گفته می‌شود که سامسونگ محصولی را با شماره مدل SM-G891A تست می‌کند. از آن جا که گلکسی اس ۶ اکتیو شماره مدل SM-G890A را داشت، بر این اساس به نظر می‌رسد که شماره مدل مذکور مربوط به گلکسی اس ۷ اکتیو است.

گلکسی اس 7 اکتیو

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که Evan Blass در توئیتش شماره مدل مذکور را به تغییر ساده SKU نیز مربوط دانسته است که با این اوصاف شماره مدل مذکور مربوط به دستگاه جدیدی نمی‌شود. اصلی‌ترین ویژگی گلکسی اس ۶ اکتیو به ضد آب بودن آن مربوط می‌شد که حال پرچم‌دار جدید این شرکت با نام گلکسی اس ۷ از این قابلیت بهره می‌برد. اما احتمالا در نسخه اکتیو این محصول شاهد مقاومت بیشتری در برابر ضربات خواهیم بود و دستگاه نیز از باتری بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد. احتمالا این تلفن هوشمند از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و این در حالی است که گلکسی اس ۶ اکتیو دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود.

بر اساس لیست Zauba، این دستگاه با شماره مدل SM-G891A دارای نمایشگر ۵.۱ اینچی است که این سایز برابر با نسخه اصلی گلکسی اس ۷ است. البته بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شده این محصول تحت اپراتوری AT&T عرضه خواهد شد. در سایت Zauba این تلفن هوشمند ۳۵۹.۹۰ دلار قیمت خورده است. البته قیمت خرده فروشی آن فعلا مشخص نیست و بهای مذکور به احتمال زیاد مربوط به واردات این گوشی به هندوستان بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات