نکسوس 9 هدیه اچ تی سی به خریداران وان ام 9

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نکسوس ۹ تبلت اندرویدی اچ‌تی‌سی است که در نسخه‌های مختلف و باظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. اچ‌تی‌سی در اقدامی تشویقی برای کاربران تصمیم گرفته است به کاربرانی که تا پایان روز ۲۳ مارس (۴ فروردین) یک دستگاه گوشی وان ام ۹ خریداری کنند، یک نسخه‌ی ۱۶ گیگاباتی وای‌فای از نکسوس ۹ هدیه بدهد.
تبلیغات

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که به زودی گوشی جدی خود یعنی HTC 10 را معرفی می‌کند، در اقدامی جالب تصمیم گرفته است که به خریداران پرچمدار سال گذشته یعنی وان ام ۹ جایزه بدهد. خریدارانی که تا پایان روز ۲۳ مارس یعنی ۴ فروردین، اقدام به خرید وان ام ۹ از فروشگاه آنلاین اچ‌تی‌سی بکنند، یک دستگاه نکسوس ۱۶ گیگابایتی وای‌فای از این شرکت هدیه می‌گیرند.

قیمت عادی وان ام ۹ در فروشگاه HTC برابر با ۶۴۹ دلار است. اگر خریداران بخواهند یک نکسوس ۹ نیز در کنار این گوشی خرید کنند، مجموع خرید آنها به ۱۰۴۸ دلار می‌رسد. در نتیجه در صورت خرید در مدت تخفیف، خریداران تخفیف ۳۹۹ دلاری خواهند داشت. هر کاربر می‌تواند تا ۴ دستگاه وان ام ۹ خریداری کند و درکنار هر کدام یک نکسوس ۹ جایزه بگیرد.

با توجه به اینکه کاربران ایرانی نمی‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند باید گفت که در بطن این خبر نکته‌ای نهفته است چرا که به نظر می‌رسد شرکت تایوانی با نزدیک شدن به زمان ارائه‌ی پرچمدار ۲۰۱۶، قصد دارد با برگزاری چنین جشنواره‌های تخفیفی، انبار محصولات خود را برای محصول جدید خالی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات