کابل تبدیل جدید اپل، امکان شارژ سریع را برای آیپد پرو فراهم می‌کند

سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در مراسم روز گذشته‌ی خود علاوه بر معرفی دو محصول جدید یعنی آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ اینچی، از تعدادی لوازم جانبی نیز رونمایی کرد. یکی از این لوازم جانبی، کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C بود. کاربران با استفاده از این کابل به راحتی می‌توانند آیپد و آیفون خود را به دستگاه‌هایی که متصل به پورت یو‌اس‌بی نوع سی هستند متصل کنند.
تبلیغات

اپل در مراسم روز گذشته‌ی خود از یک کابل تبدیل جدید برای دستگاه‌هایش رونمایی کرد. کابل مذکور که مبدل پورت لایتنینگ اپل به USB-C است، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا دستگاه‌ مجهز به iOS خود را به دستگاه‌هایی که مجهز به USB-C هستند به راحتی متصل کنند.

با استفاده از این کابل، دارندگان آیفون و آیپد می‌توانند دستگاه خود را به لپتاپ‌های جدید که پورت یو‌اس‌بی نوع سی دارند (مانند مک‌بوک‌های جدید) متصل کنند. بعلاوه با استفاده از این کابل می‌توان از شارژرهایی که نیاز به اتصال USb-C دارند نیز برای آیفون و آیپد استفاده کرد. مزیت بزرگ این رابط این است که قابلیت اتصال آیفون وآیپد را به شارژر جدید ۲۹ واتی اپل که همراه با مک‌بوک‌ها عرضه می‌شود، به کاربر می‌دهد. با اتصال این شارژر، می‌توان زمان شارژ شدن آیفون و آیپد را کمتر کرد. بعلاوه دارندگان آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، با استفاده از این کابل و شارژر سریع، زمان شارژ بسیار کمتری خواهد داشت چرا که آیپد آنها به طور پیش‌فرض از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که هیچ یک از دیگر دستگاه‌های iOS چنین قابلیتی ندارند.

قیمت این کابل در اندازه‌ی یک متری، ۲۵ دلار و اندازه‌ی ۲ متری، ۳۵ دلار خواهد بود. بعلاوه دارندگان آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی می‌توانند با خرید شارژر ۲۹ واتی USB-C اپل با قیمت ۴۹ دلار در کنار این کابل، از فناوری شارژ سریع بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات