تبلت ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس 3 احتمالا شبیه تب اس 2 خواهد بود

سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
تبلت ۹.۷ اینچی جدید سامسونگ با نام گلکسی تب اس 3 هنوز رونمایی نشده، اما گفته می‌شود که طراحی بدنه‌ی آن بسیار شبیه به مدل پیشین یعنی گلکسی تب اس 2 خواهد بود. این سری از تبلت‌های سامسونگ، برای رقابت با سری تبلت‌های ۹.۷ اینچی آیپد ایر کمپانی اپل به بازار عرضه شدند.
تبلیغات

مدل‌های ۸ و ۹.۷ اینچی تبلت گلکسی تب اس ۲ کمپانی سامسونگ ممکن است به زودی جانشینانی پیدا کنند که به احتمال بسیار زیاد گلکسی تب اس ۳، ۹.۷ اینچی و ۸ اینچی نامیده می‌شوند. چند هفته پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به زودی در دو اندازه ۸ و ۹.۷ اینچی نمایشگر و با بهره‌مندی از تراشه‌ی میان رده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام و صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این دو مدل دارای دوربین‌های اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشند. اگر از پردازنده‌ی جدیدتر این تبلت‌‌ها صرف‌نظر کنیم، مشخصات این دو دستگاه دقیقا مشابه با گلکسی تب اس ۲ خواهد بود.هر دو مدل ۸ و ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۳، از اندروید مارشمالو بهره می‌برند. FCC مدل SM-T819 را به تازگی تایید و طرحی از آن‌ را منتشر کرده است که با توجه به آن می‌توان گفت این دو تبلت بسیار به مدل‌های پیشین یعنی گلکسی تب اس ۲ شبیه هستند. این طراحی تاکنون، بیشترین احتمال را برای استفاده در گلکسی تب اس ۳ دارد.

گلکسی تب اس ۳
گلکسی تب اس ۳
گلکسی تب اس ۳

FCC همچنین اطلاعاتی فاش کرده که بر اساس آن گفته می‌شود، مدل ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۳، با LTE اپراتور AT&T سازگار است. بنابراین احتمال دارد که دومین اپراتور بزرگ آمریکا این تبلت را به صورت قراردادی به مشتریان عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات