کیبورد جدید اپل برای اتصال به آیپد پرو 9.7 اینچی معرفی شد

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
کیبورد جدید اپل امشب در مراسم رسمی این شرکت معرفی شد. در این مراسم شرکت اپل از دو محصول مهم خود یعنی آیفون SE در کنار آیپد پرو ۹.۷ اینچی رونمایی کرد. لوازم جانبی و محصولات دیگری نیز در این مراسم معرفی شدند و کیبورد هوشمند کوچک‌تر مخصوص آیپد پرو ۹.۷ اینچی، یکی از این محصولات بود.
تبلیغات

آیپد پرو ۹.۷ اینچی به همراه آیفون SE در مراسم امشب شرکت اپل به طور رسمی معرفی شدند. آیفون جدید انتظارات کاربران را از یک گوشی کوچک به خوبی برآورده می‌کند و آیپد پرو ۹.۷ اینچی نیز برای آن دسته از کاربران که با اندازه بزرگ ۱۲ اینچی آیپد پرو مشکل داشتند، مناسب است. در کنار سری پرو آیپد، یک کیبودر هوشمند ارائه می‌شود که با اتصال به آیپد، نوشتن را برای کاربر بسیار آسان‌تر می‌کند.

کیبورد هوشمندی که امشب به همراه آیپد پرو ۹.۷ اینچی معرفی شد، طراحی باریک‌تری نسبت به نسل قبلی دارد و به خوبی طراحی شده است. این طراحی به گونه‌ای است که بر خلاف کیبورد آیپد پرو ۱۲ اینچی، هیچ لبه‌ی اضافی بعد از اتصال کیبورد به آیپد ملاحظه نمی‌شود. طراحی کیبورد قبلی از اشکالات جزئی طراحی رنج می‌برد که در طراحی محصول جدید بسیاری از آنها رفع شده‌اند.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی این کیبورد هوشمند اپل در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات