تیسوت اسمارت تاچ، اولین ساعت هوشمند روزمره‌ی سواچ معرفی شد

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سواچ به عنوان یکی از اولین کمپانی‌های ساعت سازی سوئیسی سال گذشته محصولاتی را در حوزه‌های ساعت‌های هوشمند روانه‌ی بازار کرد. البته این محصولات با تمرکز روی ویژگی‌های خاص برای استفاده روزمره مناسب نبودند و از این‌رو استقبال از این محصولات بسیار کم بود. سواچ برای جلب نظر طیف گسترده‌ای از کاربران، ساعت هوشمند Tissot Smart-Touch را معرفی کرد.
تبلیغات

سواچ سال گذشته دو دستگاه ساعت هوشمند را با نام‌های Bellamy و Touch Zro One معرفی کرد. این دو ساعت هوشمند با برخورداری از کاربردهای تخصصی چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند. حال این کمپانی سوئیسی یک ساعت هوشمند را برای مصرف عموم معرفی کرده است. این ساعت هوشمند با برند تیسوت روانه‌ی بازار خواهد شد و نام آن Tissot Smart-Touch است. براساس اطلاعات ارائه شده این محصول یک ساعت هوشمند کاملا دیجیتالی نظیر نمونه‌های موجود در بازار نیست، اما قابلیت‌های ارتباطی آن در مقایسه با محصولات پیشین بسیار پیشرفت کرده است. برای مثال می‌توان این ساعت را با گوشی‌هوشمند جفت کرد. اسمارت تاچ با استفاده از عقربه‌های ساعت و نمایشگرش، کاربران را در مسیریابی یاری می‌کند.

این ساعت هوشمند همچنین از وجود ارتفاع سنج و بروزرسانی خودکار زمان بهره می‌برد. با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌توان این ساعت هوشمند را که عمر باتری آن قریب به یک سال است، به راحتی شارژ کرد. تیسوت برچسب قیمت ۱٫۱۰۰ تا ۱٫۲۰۰ دلاری را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است. این کمپانی به این موضوع اشاره کرده که قابلیت‌های هوشمند ساعت مورد نظر را حتی می‌توان پس از قطع ارتباط با گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داد.

عرضه‌ی یک ساعت هوشمند جدید توسط تیسوت جای تعجبی ندارد، این کمپانی پیش از این نیز اعلام کرده که بود در گذر زمان ساعت‌های هوشمند مختلفی را معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. تیسوت برای فروش ۲۰ تا ۴۰ هزار اسمارت تاچ در سال اول عرضه‌ی این محصول برنامه‌ریزی کرده است. باید دید که کمپانی‌های ساعت سازی سوئیسی که بهترین ساعت‌های کلاسیک جهان را تولید می‌کنند، چگونه خواهند توانست نام خود را در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند نیز ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات