اُپل خودرو مفهومی جذاب Opel GT را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اُپل خودرو مفهومی بسیار جذابی را به نام Opel GT در ژنو ۲۰۱۶ معرفی کرده است که از جنبه‌های مختلف شاخص به نظر می‌رسد و با دیدن تصاویر آن، آرزو می‌کنید روزی به تولید انبوه برسد.
تبلیغات

 جنرال موتورز از زمان پونتیاک و ساترن، خودرو اسپرت جدیدی را وارد بازار آمریکا نکرده است و حالا زمان مناسبی است تا خودرویی اسپورت را روانه‌ی بازار کند؛ شاید Open GT همان خودرو باشد.

مهم‌ترین موضوعی که اُپل جی‌تی را به یک خودرو خواستنی تبدیل می‌کند، جلوه‌ی ظاهری و انحنای خاصی است که در طراحی آن به کار گرفته شده است. کاپوت عضلانی به همراه نسبت بسیار خوب بخش جلو و پشت ماشین و ظاهر جذاب درها همگی باعث شده‌اند تا از هر زاویه که به اپل جی‌تی نگاه کنید جذب جلوه‌ی زیبای آن شوید. 

در طراحی کابین این خودرو نیز روی سادگی و تجربه‌ی رانندگی تمرکز شده است و از این بابت وقتی پشت فرمان می‌نشینید حسی شبیه به خلبان در هواپیما را خواهید داشت.

اما علاقمندان خودروهای اسپرت احتمالا وقتی درب کاپوت را باز می‌کنند چندان هیجان زده نمی‌شوند؛ چرا که در این بخش شاهد پیشرانه‌ی ۱۴۳ اسب بخاری با گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر هستیم. این بدین معنی است که خودرو مفهومی اپل حتی از مزدا MX-5 یا فیات Spider 124 هم قدرت کمتری دارد. 

اپل جی‌تی خودرو بسیار سبکی است و حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن دارد.

بدون شک اپل جی‌تی با اندکی بهینه‌سازی و تغییرات نه چندان اساسی می‌تواند به گزینه‌ی بسیار جذاب و محبوبی تبدیل شود. 

Opel GT
Opel GT
Opel GT

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی ژنو 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات