مشخصات فنی ZTE A2017 در بنچمارک GFXBench رویت شد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زدتی‌ای یکی از کمپانی های معتبر تولیدکننده‌ی تلفن همراه در چین است. این شرکت هر ساله با ارائه‌ی محصولاتی خاص کاربران علاقمند را به خود جذب می‌کند. به تازگی تصاویری از محصول جدیدی از این شرکت با نام ZTE A2017 در وبسایت GFXBench منتشر شده که گفته می‌شود ممکن است مشخصات گوشی جدید ZTE یعنی ZTE Axon 2 باشد.
تبلیغات

ZTE یکی از برندهای محبوب چینی است که همواره تلاش می‌کند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کند. ZTE A2017 می‌تواند جدیدترین تولید این کمپانی باشد که به تازگی نیز مشخصات فنی آن در وبسایت GFXBench منتشر شده است. A2017 کد کمپانی این محصول است و با توجه به مشخصات منتشر شده می‌توان امیدوار بود که این مشخصات مربوط به ZTE Axon 2 باشد.

همان طور که در تصویر مشخص است، زدتی‌ای A2017 مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ است و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با معماری ۴ هسته‌ای و فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno ۵۳۰ خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد که البته ۵۱ گیگابایت آن در اختیار کاربر خواهد بود.

مشخصات فنی ZTE A2017 در بنچمارک GFXBench رویت شد

دوربین پشتی ZTE A2017 دارای لنز ۲۱ مگاپیکسلی است که توانایی فیلمبرداری فیلم‌های 4K را دارد و دوربین جلو یا سلفی نیز دارای لنز ۸ مگاپیکسلی است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰.۱ برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در مورد زمان عرضه‌ی این محصول، خبری از سوی کمپانی سازنده منتشر نشده است. اگر این گوشی همان ZTE Axon 2 باشد، انتظار می‌رود مانند دیگر گوشی‌های سری Axon زدتی‌ای، ابتدا در آمریکا عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات