گلکسی S7 اج در مقابل اشعه ایکس: خودنمایی آهن‌رباهای OIS و سیم‌های مهارکننده‌ی حرارت لوله‌ی خنک کننده

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند گلکسی S7 اج سامسونگ قبلا به روش‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است. اما بدون تردید تاکنون، این گوشی را در مقابل اشعه‌ی ایکس مشاهده نکرده‌اید. همراه زومیت باشید تا جزئیات قطعات داخلی Galaxy S7 Edge را با نمایی متفاوت نمایش دهیم.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

گوشی هوشمند Galaxy S7 Edge شرکت سامسونگ، پیش از این به شیوه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و به طور عمیق موشکافی شده است که به عنوان نمونه می‌توان به آزمایش سقوط، جدا کردن قطعات، تحمل ضربه‌های سنگین چکش و دیگر موارد اشاره کرد. در ادامه‌ی مقاله قصد داریم تا نمایی متفاوت از بخش‌های مختلف این گوشی هوشمند را در اختیار شما بگذاریم.

متخصص‌های فنی حوزه‌ی الکترونیک، گلکسی S7 اج سامسونگ را در مقابل اختراع آقای ویلهِلم کُنراد رُونتْگِن قرار داده‌اند! درست حدس زده‌اید؛ این گوشی در مقابل اشعه‌ی ایکس قرار گرفته و اجزای درونی آن در یک تصویر منسجم گرد‌آوری شده است.

در تصاویر موجود در ادامه‌ی مقاله به وضوح می‌توانید سیم‌های مهارکننده‌ی حرارت موجود در لوله‌های حرارتی تخت که وظیفه‌ی توزیع و دفع گرما را دارند، سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم و دیگر اجزای جالب را در تصاویر سیاه و سفید مشاهده کنید. در واقع، تصاویر زیر حریم خصوصی گلکسی S7 اج سامسونگ را به نمایش گذاشته‌اند!

۱- نمای جلویی دوربین اصلی

۲- پردازنده‌ی مرکزی

۳- دوربین سلفی

۴- بلندگو

۵- سیم‌های مهارکننده‌ی حرارت در داخل لوله‌های خنک کننده‌ی تخت

۶- نمای کناری دوربین اصلی و آهن‌رباهای لرزشگیر اپتیکال (OIS)

آخرین تصویر موجود در این مقاله، یک نقشه‌ی تراکم رنگی است که ترکیبی از تصاویر تهیه شده به وسیله‌ی اشعه‌ی ایکس است. متراکم‌ترین و چگال‌ترین اجزای این گوشی با رنگ قرمز (دوربین و نواحی مربوط به بلندگو) و فضای غیر متراکم آن هم با رنگ آبی (لبه‌های دستگاه) مشخص شده‌اند.

نظر شما در مورد نمای متفاوت گوشی گلکسی اس ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات