توییتر برنامه‌ای برای افزایش محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خود ندارد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
جک دورسی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که توییتر برنامه‌ای برای افزایش تعداد کاراکتر‌های مجاز در هر توییت ندارد. بنابر قانون توییتر، هر پست باید حداکثر ۱۴۰ کاراکتر داشته باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جک دورسی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی از شبکه‌ی NBC اعلام کرد که این شرکت قصدی برای افزایش تعداد کاراکتر‌های مجاز برای هر توییت ندارد. مدیر عامل twitter در این مورد توضیح می‌دهد:

هر پست باید حداکثر ۱۴۰ کاراکتر داشته باشد. این محدودیت برای توییتر محدودیت خوبی است و می‌تواند وقایع را در لحظه با حفظ اختصار برای مخاطب تشریح کند. ما همیشه در حال پیشرفت هستیم و همیشه به دنبال بهبود تجربه‌ی کاربری در فضای توییتر می‌گردیم.

توییتر در سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرد و محدودیت ۱۴۰ کاراکتری برای هر پست باعث افزایش محدودیت این شبکه‌ی اجتماعی شد. سال گذشته این وبسایت محدودیت کاراکتر‌ها در پیغام‌های خصوصی را افزایش داد و حالا کاربران می‌توانند به جای ۱۴۰ کاراکتر، هزار کاراکتر در پیغام‌های خصوصی مطلب بنویسند. اما به نظر می‌رسد این روند در مورد پست‌های عمومی ادامه پیدا نکند.

بر اساس اخباری که قبلا منتشر شده بود، توییتر به دنبال افزودن ویژگی‌های جدیدی است که با حفظ قانون ۱۴۰ کاراکتری بتوان محتواهای مختلف دیگر را بدون احتساب به عنوان کاراکتر به اشتراک گذاشت.    

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات