وبگرد: در اختیار داشتن همه اطلاعات مورد نیاز سفر با وب سایت ۱۴۱

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این روز‌ها یا بسیاری از ما در حال آماده شدن برای سفری نوروزی هستیم، یا سفر خود را شروع کرده‌ایم یا دوست داریم پس از گذشت چند روز اول تعطیلات عید، به دل جاده بزنیم. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند همه اطلاعات مورد نیاز درباره تمام جاده‌های کشور را در اختیارتان قرار دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به سال جدید همه ما دوست دارم در روز‌هایی که تعطیل هستیم و آب و هوا هم بسیار حال و هوای سفر کردن را پیدا کرده، دل به جاده‌ها بزنیم و به جایی برویم که تاکنون یا نرفته‌ایم یا دوست داریم دوباره تجدید خاطره‌ای کنیم. اما سفر کردن نیاز به اطلاعات بسیار زیادی دارد. برای مثال در برخی از جاده‌های کشور سطح رفت و آمد ماشین‌ها به قدری زیاد است که با ترافیک زیادی حرکت وسایل نقلیه جریان پیدا می‌کند. یا در برخی دیگر از جاده‌ها، آب و هوای بارانی یا برفی باعث شده سطح جاده‌ها لغزنده یا کلا مسدود شود.

اما گذشته از اطلاع ترافیک و انسداد راه‌ها که قبل از شروع سفر به سمت مقصد حتما باید درباره آن اطلاعات داشته باشیم، موارد دیگری مانند وضعیت آب و هوا، جایگاه‌های پمپ بنزین و محل دقیق مساجد، بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها و تعمیرگاه‌ها نیز از جمله اطلاعات بسیار ضروری و مهم برای یک سفر ایمن و سلامت به حساب می‌آیند.

141

اما تمام این موارد را چطور می‌توان خیلی سریع در یک محل دسترسی داشت و از اطلاعات آن استفاده کرد؟ سامانه بسیار قدرتمند مدیریت راه‌های کشور با وب‌سایتی به آدرس www.141.ir و همچنین اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربردی خود برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون دوست دارد خیال شما را از بابت یک سفر همراه با اطلاعات کافی راحت کند. از جمله اطلاعاتی که این مرکز می‌تواند در اختیار شما قرار دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تماشای دوربین‌های نظارتی بین جاده‌ای
  • نمایش کارگاه‌های جاده‌ای
  • نمایش محل‌های انسداد راه
  • نمایش وضعیت آب و هوا
  • اطلاع از محل پمپ بنزین‌ها، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی و مساجد جاده‌ای
  • نمایش بروز تصادفات در جاده‌ها
  • اطلاع از محل‌های دارای محدودیت و کاهش سرعت
  • نمایش محل تعمیر‌گاه‌ها، پایگاه‌های اسکان و پایگاه‌های امداد فنی خودرو

برای دسترسی به تمامی این اطلاعات تنها کافی است تا مسیر سفر خود را تعیین کنید تا بتوانید همه این محل‌ها را بر روی نقشه به صورت دقیقه مشاهده کنید.

website

به صورت کلی خدمات سامانه ۱۴۱ که با همین شماره نیز قابل دسترس تلفنی است، ارائه مسیریابی، تخمین زمان سفر و آب و هوای جاده‌ای است که همه این موارد را از طریق اپلیکیشن این وب‌سایت نیز می‌توانید در اختیار داشته باشید. اگر دوست دارید، حتی می‌توانید از طریق تلگرام این سرویس نیز آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به جاده‌ها را دنبال کنید. امیدواریم با کمک این مرکز سفر خوبی را پیش روی داشته باشید.

141

برای استفاده از این وبسایت به https://141.ir/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات