سامسونگ نسخه‌ بتای اپلیکیشن موسیقی خود را در گوگل پلی منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در تلاش است تا تغییراتی در سرویس موسیقی خود اعمال کند؛ از این رو کمپانی مذکور نسخه‌ی بتای سرویس جدید خود با نام Samsung Music را در گوگل پلی و تنها برای دستگاه‌های سامسونگی با سیستم عامل اندروید مارشمالو ارائه کرده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده تا سامسونگ به سرویس Milk Music خود پایان داده و باقی عمر خود را با سرویس جدیدی سپری کند؛ البته شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که این کمپانی قصد خرید سرویس استریم موسیقی Tidal را دارد. اما تا به واقعیت تبدیل شدن این شایعات، کمپانی کره‌ای سرویس موسیقی جدید خود را در گوگل پلی منتشر کرده است.

Samsung Music نام سرویس موسیقی جدید سامسونگ است که اخیرا نسخه‌ی بتای آن در گوگل پلی منتشر شده است. این سرویس در حال حاضر تنها برای دستگاه‌های گلکسیِ سامسونگ که نسخه‌ی ۶.۰ اندروید مارشمالو را اجرا می‌کنند ارائه شده است؛ در حقیقت این دستگاه‌ها شامل پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج و نوت ۵ است.

سرویس جدید سامسونگ روزهای موقت خود را طی می‌کند و در حال حاضر نسخه‌ی بتای آن عرضه شده است؛ از این‌رو احتمال وجود باگ بسیار زیاد است. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی نسخه‌ی نهایی آن عرضه می‌شود یا حتی دستگاه‌هایی غیر از خانواده‌ی گلکسی با نسخه‌های قدیمی‌ترِ اندروید آن را دریافت خواهند کرد یا خیر. 

از آنجایی که این اپلیکیشن در گوگل پلی عرضه شده، احتمال ارائه‌ی بروزرسانی‌های متعدد برای آن وجود دارد و از این‌رو انتظار می‌رود این اپ عملکردی فراتر از پخش موسیقی را برای کاربران ارائه دهد. اپلیکیشن Samsung Music می‌تواند فایل‌های MP3، WMA، AAC و FLAC را پخش کرده و همچنین آهنگ‌ها را با توجه به نام، آلبوم، نام خواننده، ژانر و پوشه مرتب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات