نایب رئیس میزو: پرچمدار آتی ما میزو پرو 6 قاتل آیفون 7 خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش مدیاتک به صورت رسمی از جدیدترین پردازنده‌ی ۱۰ هسته ای Helio X20 خودش رونمایی کرد، در کنار این پردازنده نسخه‌ی قدرتمند‌تری نیز با نام X25 معرفی شد، این پردازنده در ساخت تلفن همراه آتی Meizu استفاده خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جدیدترین پردازنده‌ی ساخت مدیاتک که با نام X20 شناخته خواهد شد قدرتمند‌ترین محصول این شرکت نیز خواهدبود. این پردازنده در ابتدا فقط به صورت انحصاری و در تلفن همراه Meizu 6 Pro استفاده خواهد شد و پس از آن به صورت عمومی برای استفاده در دیگر تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد. 

پردازنده‌ی Helio X20 ضمن بهره‌بردن از ده هسته از فرکانس ۲.۳ GHz استفاده می‌کند و هم‌چنین نسخه‌ی X25 که برادر قدرتمند‌تر آن خواهد بود از فرکانس 2.5 GHz بهره می‌برد. یکی از مزیت‌های پردازنده های ساخت مدیاتک قیمت‌های پایین این محصولات است که آنها را به گزینه‌های بهتری برای استفاده در تلفن های هوشمند تبدیل می‌کند.

به کار بردن عبارت قاتل آیفون ۷ نکته‌ی جالبی بود که نائب رئیس شرکت Meizu در معرفی محصول جدیدش از آن استفاده کرد. وی معتقد است که محصول جدید این شرکت که با نام Meizu 6 Pro عرضه خواهد شد برای شکست دادن آیفون ۷ یا همان آیفون بعدی ساخت اپل طراحی و ساخته می‌شود.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این تلفن همراه منتشر نشده و تنها با همین عبارت از آن یاد شده است و باید منتظر بود و دید که آیا واقعا این شرکت می‌تواند به کمک پردازنده‌ی تازه رونمایی شده اپل را شکست دهد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات