تصویر آیدل 4 پرو پرچمدار مجهز به ویندوز 10 آلکاتل فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی آلکاتل آیدل ۴ پرو، پرچمدار آینده‌ی آلکاتل است که گفته‌ می‌شود به زودی معرفی خواهد شد. پیش‌تر در مورد سخت‌افزار قدرتمند این گوشی خبری منتشر کردیم. امروز نیز خبری در مورد طراحی ظاهر آن منتشر شده که بیانگر شباهت این پرچمدار به گوشی آیدل ۴ اس آلکاتل است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که کمپانی آلکاتل در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل به نام آیدل ۴ پرو در آینده نزدیک است. اولین بار، ماه پیش بود که اخباری در مورد این گوشی هوشمند شنیدیم. شنیده‌ها حکایت از آن داشتند که این پرچمدار علاوه بر بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، به دلیل برخورداری از سخت‌افزار بسیار قدرتمند، دارای قابلیت کانتینیوم نیز هست. اگرچه آیدل ۴ پرو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در مورد این پرچمدار ویندوزی منتشر شده‌ است، می‌توانیم نگاهی کلی به مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهر آن داشته باشیم.

ایوان بلس فاش‌کننده مشهور دنیای فناوری، در مورد طراحی این گوشی گفته است که آیدل ۴ پرو چیزی بیش از نسخه ویندوزی گوشی آیدل ۴ اس نخواهد بود. ایدل ۴ اس گوشی هوشمندی است که حدود یک ماه پیش در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شد. تصویر زیر منتسب به آیدل ۴ پرو است.

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند در بدنه خود از فلز و شیشه بهره گرفته و شباهت بسیار زیادی به آیدل ۴ اس دارد. حاشیه‌های کنار صفحه نمایش در این مدل بسیار کم بوده و خمیدگی کم شیشه در کناره‌های بدنه، زیبایی قابل توجهی به آن داده است. در تصویر بالا شاهد وجود یک فلش LED در کنار دوربین جلو برای بالا بردن کیفیت سلفی‌های تهیه شده در محیط‌های کم نور هستیم. البته صحت این تصویر را نمی‌توان تایید کرد، اما از آنجا که ایوان بلس سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی مشخصات و ظاهر گوشی‌ها دارد، می‌توان با اطمینان بالایی گفت که این تصویر، طراحی نهایی آیدل ۴ پرو را نشان می‌دهد.

گوشی آلکاتل آیدل ۴ اس از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD و چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام بهره می‌برد. آیدل ۴ پرو نیز دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی است اما در این مدل نسبت به آیدل ۴ اس شاهد افت کیفیت صفحه نمایش از QHD به Full HD و افزایش قدرت پردازشی به دلیل بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ هستیم. آیدل ۴ پرو، پس از گوشی وان‌تاچ فیرس ایکس ال (OneTouch Fierce XL) این کمپانی، دومین گوشی هوشمند ویندوزی آلکاتل خواهد بود.

آیا مشاهده مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهر این گوشی توانسته است شما را برای خرید آن ترغیب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات