پلی‌ استیشن وی آر با قیمت ۳۹۹ دلار از ماه اکتبر عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در GDC 2016 قیمت و زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن وی‌آر را اعلام و اطلاعاتی در مورد جزئیات آن ارائه کرد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در ارتباط با قیمت و تاریخ عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر (Playstation VR)، دیشب و در جریان GDC 2016 در شهر سانفرانسیسکو آمریکا، قیمت و تاریخ عرضه‌ی این هدست اعلام شد. بر این اساس پلی‌استیشن وی‌آر با قیمتی معادل ۳۹۹ دلار و در ماه اکتبر امسال به بازار خواهد آمد. همچنین این هدست در اروپا با قیمت ۳۹۹ یورو، در انگلستان با قیمت ۳۴۹ پوند و در ژاپن با قیمت ۴۴۹۸۰ ین به فروش خواهد رسید.

قیمت پلی‌استیشن وی‌آر در مقایسه با هدست‌های دیگر، بسیار معقول‌تر به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC VIVE) با قیمت ۷۹۹ دلار، و هدست آکیولس‌ریفت (Oculus Rift) با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. اندرو هاوس رییس بخش سرگرمی‌های شرکت سونی ضمن اعلام خبر قیمت و تاریخ عرضه‌ی هدست پلی‌استیشن وی‌آر، به نسخه‌ی بهینه شده‌ی نرم افزار مدیا پلیر (Media Player) برای این هدست و در زمان عرضه‌ی آن خبر داد. او همچنین اعلام کرد که بیش از ۵۰ بازی از ماه اکتبر تا پایان سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد که شامل نسخه‌ی رایگان The PlayRoom VR برای این هدست نیز می‌شود.

همچنین اعلام شد که بخش سرگرمی‌های شرکت سونی با مشارکت الکترونیک‌ آرتز، محتوای ویژه‌ای از بازی Star Wars Battlefront را به صورت انحصاری و برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد کرد.

سونی ماه‌ها از اعلام قیمت و جزییات بیشتر در مورد پلی‌استیشن وی‌آر خودداری می‌کرد و این موضوع باعث گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان در فضای مجازی شده بود. نظر شما در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر چیست؟ آیا این قیمت را مناسب می‌دانید؟ آیا چنین قیمتی، سونی را تبدیل به برنده‌ی بازار هدست‌های واقعیت مجازی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات