اچ‌تی‌سی وعده‌ی باکیفیت‌ترین دوربین دنیا را در HTC 10 داد

سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی تلاش می‌کند تا نظر مخاطبین بیشتری را به سمت HTC 10، پرچمدار بعدی خود جلب کند. این کمپانی تایوانی امروز اعلام کرده که دوربین جلو و پشتِ HTC 10 اولین در دنیا است که به دوربین در کلاس جهانی مجهز می‌شود!
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در پرچمداران قبلی خود تلاش کرد تا با استفاده از فناوری اولتراپیکسل و همچنین بکارگیری دوربین ثانویه برای ایجاد افکت بهتر بوکه، خود را از رقبا متمایز کند؛ اما در این راه چندان موفق نبود و بخش دوربین در گوشی‌های HTC One M7، M8 و حتی M9 به نقطه‌ی ضعف آنها در مقابل رقبا تبدیل شد. اما ظاهرا این بار اچ‌تی‌سی قصد ندارد تا طرفداران محصولات خود را ناامید کند و وعده داده که دوربین جلو و پشتِ اچ‌تی‌سی 10 بهترین در دنیا خواهد بود.

هنوز اچ‌تی‌سی بصورت رسمی نام HTC 10 را تایید نکرده است، اما همه‌ی شایعات به این نام برای پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی اشاره دارند.

اچ‌تی‌سی برای آنکه بتواند به آنچه کلاس جهانی (بهترین در دنیا) می‌نامد دست یابد باید بتواند بر دوربین گلکسی اس 7 با فناوری Dual Pixel و بازده‌ی بسیار خوب در عکاسی در نور کم و همچنین دوربین دوگانه‌ی LG G5 غلبه کند. آنچه شایعات به آن اشاره دارند استفاده از سنسور IMX377 ساخت سونی در HTC 10 است. این همان سنسوری است که در گوشی‌های نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی نیز بکار گرفته شده است. اما اگر قرار باشد اچ‌تی‌سی ۱۰ اولین گوشی با دوربین در کلاس جهانی باشد باید عملکرد بهتری نسبت به نکسوس ۶ پی داشته باشد که خود به خوبی دوربین گلکسی اس ۷ نیست.

حال باید منتظر ماند و دید اچ‌تی‌سی قرار است از چه دوربینی در پرچمدار بعدی خود استفاده کند و چه چیز آن را تبدیل به بهترین گوشی از نظر دوربین در دنیا می‌کند. گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ در اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات