وال استریت ژورنال: شیائومی دوچرخه هوشمندی با نام QiCycle معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی محصولات هوشمند بسیاری را معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به دوربین Yi اشاره کرد. اما وال استریت ژورنال به تازگی گزارش کرده است که شیائومی قصد معرفی محصولی جدید و این بار یک دوچرخه‌ی هوشمند با نام QICycle را دارد.
تبلیغات

وال‌استریت ژورنال در گزارشی بیان کرده است که شیائومی در نظر دارد تا دوچرخه‌ی هوشمند جدیدی را معرفی کند. البته این بار محصول جدید شیائومی برخلاف گذشته قیمت کمی نداشته و ممکن است برچسب قیمتی ۳۰۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شود. البته این محصول برای کاربران عادی نبوده و برای علاقمندان به دوچرخه‌سواری و حرفه‌ای‌ها در نظر گرفته شده است.

دوچرخه‌ی هوشمند شیائومی از جنس کربن فایبر بوده و تنها ۷ کیلوگرم وزن خواهد داشت. Qi Cycle که نام دوچرخه‌ی جدید شیائومی است دارای سنسورهای مختلف حرکتی نیز خواهد بود. البته به طور قطع ویژگی‌های جدید زیادی نیز برای این دوچرخه در نظر گرفته شده تا قیمت بالای آن عادلانه‌تر به نظر برسد.

برای کسانی که به دنبال دوچرخه‌های ارزان‌تر هستند، شیائومی نسخه‌ی ۴۵۰ تا ۵۵۰ دلاری را نیز در نظر خواهد گرفت که البته ویژگی‌های نسخه‌ی ۳۰۰۰ دلاری را نخواهند داشت.

همچنین نکته‌ی جالب در گزارش وال‌استریت ژورنال این است که شیائومی برند جدیدی را برای محصولات هوشمند خود معرفی خواهد کرد تا آن را از کسب و کار اصلی خود جدا کند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر دوچرخه‌ی هوشمند شیائومی برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد؛ اما با توجه به این که این محصول جدید، گواهی‌های لازم را در اروپا دریافت کرده، می‌توانیم شاهد عرضه‌ی جهانی Qi Cycle نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات