وبگرد: دریافت بدون محدودیت ویدیو‌های خام و کوتاه 4K

سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما به تصاویر خام و دست نخورده برای طراحی نیاز داریم، اما از قدرت و جذابیت ویدیو‌ها غافل می‌شویم. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که ویدیو‌های بسیار باکیفیت 4K و HD را در اختیار شما قرار می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویدیو‌های خام و زیبا بخش مهمی از طراحی وب‌سایت به حساب می‌آیند و در بخش‌های دیگر نیز می‌توان از آنها نهایت استفاده را برد. وب‌سایت videezy یکی از مواردی است که می‌تواند ویدیو‌های خام با کیفیت بسیار بالا را از منظره‌هایی بسیار دیدنی پیش روی شما قرار دهد.

download-4k

این وب‌سایت در دسته‌های مختلف ویدیوی مناظری بسیار زیبا را در اختیار شما می‌گذارد که هر کدام از آنها می‌تواند سوژه‌ی یک طراحی خاص باشد یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. 

download-4k

در هنگام ورود به وب‌سایت Videezy.com با صفحه‌ای رو به رو می‌شوید که می‌توانید در نوار جستجو به دنبال ویدیو دلخواه خود بگردید و پس از آن ویدیو‌ها را دانلود کنید. خوشبختانه این وب‌سایت از دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی برخوردار است و می‌توانید متناسب با هر بخش ویدیو دلخواه خود را دریافت کنید.

download-4k

اما ویژگی بسیار مهم این وب‌سایت توانایی دریافت بدون محدودیت این ویدیو‌ها با کیفیت بالا است که می‌توانید به راحتی پس از انتخاب هر کدام از ویدیو‌ها، با فشردن دکمه دانلود، آن ویدیو را دریافت کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.videezy.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات