پشتیبانی از اسپاتیفای در ویندوزفون متوقف شد

دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موسیقی در تمامی پلتفرم‌ها است؛ آخرین بروزرسانی که نسخه‌ی ویندوزفون آن دریافت کرده مربوط به یک سال پیش است و دیگر آپدیتی دریافت نخواهد کرد.
تبلیغات

اپلیکیشن اسپاتیفای سال گذشته‌ی میلادی در ماه فوریه بروزرسانی را برای نسخه‌ی ویندوز فون عرضه کرده که به نظر می‌رسد این بروزرسانی آخرین آپدیتی خواهد بود که ویندوزفونی‌ها دریافت می‌کنند. به گفته‌ی اسپاتیفای، ویندوزفون ارزش آن را ندارد که برای تعداد محدود کاربرانش قابلیت‌های جدیدی را ارائه دهد؛ البته دسترسی کاربران ویندوزفون به این اپلیکیشن همچنان ادامه خواهد داشت اما قابلیت‌های جدیدی که برای کاربران آی‌او‌اس و اندروید اضافه می‌شود را دریافت نخواهند کرد. 

اسپاتیفای هنوز در مورد بروزرسانی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ سخنی به میان نیاورده و مشخص نیست که این نسخه‌ نیز همانند نسخه‌ی ویندوزفون خواهد بود یا خیر. اما اگر بروزرسانی نیز برای این نسخه‌ ارائه می‌شد کاربران اعلانیه‌ی مربوطه را دریافت می‌کردند. طبق گزارش ماه گذشته، اسپاتیفای ۷۵ میلیون کاربرد دارد که از بین آن‌ها ۲۰ میلیون کاربر از نسخه‌ی پولی و ۵۵ میلیون از نسخه‌ی رایگان استفاده می‌کنند. 

اسپاتیفای در خصوص نسخه‌ی ویندوزفون اعلام کرد:

 ما تایید می‌کنیم که پشتیبانیِ ویندوز فون ۸ متوقف شد. در حال حاضر روی دستگاه‌های ویندوزفونی می‌توان از اسپاتیفای استفاده کرد اما این اپ بروزرسانی جدیدی را دریافت نخواهد کرد؛ ما از این بابت پوزش می‌طلبیم. البته در رابطه با ویندوز ۱۰ نمی‌توانیم نظری بدهیم یا تاریخ دقیقی مشخص کنیم. اما زمانی که بروزرسانی برای انتشار وجود داشته باشد، اعلانیه‌ای را روی دستگاه خود دریافت خواهید کرد تا از آپدیت با خبر شده و آن را دانلود کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات