تماشا کنید: گلکسی اس 7 با روکش طلای 24 عیار رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ هستند که چندی پیش به طور رسمی معرفی شدند. کمپانی مشهور Goldegnie که به تولید گوشی‌های لوکس با روکش طلا معروف است، به تازگی نسخه‌هایی از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج لوکس با روکش طلای ۲۴ عیار عرضه کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های لوکس و خاص همیشه طرفداران خاص خود را دارند. برای افراد ثروتمند، پرچمدار بودن و گران بودن یک گوشی کافی نیست. آنها می‌خواهند حداکثر قیمت را برای یک گجت پرداخت کنند. به همین دلیل است که گوشی‌های با روکش طلا و فلزات و سنگ‌های گران‌بها در بین این کاربران، طرفداران زیادی دارد.

شرکت Goldgenie که به عرضه‌ی محصولات لوکس معروف است به تازگی نسخه‌هایی با روکش طلای ۲۴ عیار از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تولید کرده است. تمامی قسمت‌های گوشی از جمله دکمه‌ها با طلای باکیفیت ۲۴ عیار پوشش داده شده‌اند. تنها قسمت غیر طلایی این نسخه‌ها، صفحه‌ی نمایش است که مانند نسخه‌های معمولی، نمایی سیاه‌رنگ دارد. این شرکت پیش از این نیز با استفاده از تکنولوژی مشابه، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را با روکش طلا تزئین کرده بود.

این نسخه‌های لوکس از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هم‌اکنون در وبسایت رسمی شرکت سازنده قابل خریداری هستند. قیمت گلکسی اس ۷ طلایی ۱۵۰۰ دلار و قیمت گلکسی اس ۷ اج طلایی، ۱۶۰۰ دلار خواهد بود. ارسال رایگان و بیمه‌ی کامل به مقدار قیمت گوشی‌ها نیز، از امکاناتی هستند که Goldgenie به همراه محصولاتش ارائه می‌کند. نظر شما چیست؟ آیا اگر توانایی خرید چنین محصولاتی داشتید، برای خرید آنها اقدام می‌کردید؟

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات