وبگرد: یادگیری آنلاین مکالمه انگلیسی

یک‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تقویت مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهمترین بخش‌های یادگیری این زبان خارجی است. راه‌های زیادی برای تقویت مکالمه وجود دارد، اما در ادامه وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند مهارت شنیداری و مکالمه شما را چندین مرحله جهش دهد.
تبلیغات

 مثل بسیاری از ما که در ایران قصد داریم زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم، افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان هم تلاش می‌کنند که راحت انگلیسی صحبت کنند. وب‌سایت speaking24.com با گرفتن برخی اطلاعات مرتبط با مهارت شما در زبان انگلیسی، لیستی از افراد مشتاق که دوست دارند شبیه شما زبان انگلیسی خود را تقویت کنند یا برای بهتر شدن زبان انگلیسی دیگران تلاش کنند، ارائه می‌کند.

برای استفاده از این وب‌سایت کاربردی به آدرس speaking24.com مراجعه کنید و پس از آن اطلاعات کوتاهی مانند نام، سن، هدف، جنسیت و مرحله‌ای که در زبان انگلیسی قرار دارید را انتخاب کنید. پس از آن از لیست زیر می‌توانید به روش‌های مختلفی مانند اسکایپ یا یاهو مسنجر با طرف مقابل در تماس باشید و انگلیسی صحبت کنید، بنویسید و بشنوید. 

website-1

از بخش بالایی لیست می‌توانید با انتخاب تیک "Show me only people on my level" تنها افرادی که درک مشابه‌ای مثل شما از زبان انگلیسی دارند را انتخاب کنید. در همین قسمت و در سمت راست آن نیز می‌توانید نرم‌افزاری که قصد دارید با آن با شخص مقابل ارتباط برقرار کنید را انتخاب کنید. البته بیشتر افرادی که در لیست می‌بینید در اسکایپ هستند و پیشنهاد ما نیز برای برقراری تماس صوتی و تصویری بهتر استفاده از سرویس اسکایپ است. 

برای استفاده از این وبسایت به http://www.speaking24.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات