بروزرسانی اندروید 6 مارشمالو برای اکسپریا زد 5 کامپکت ارائه شد

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
اکسپریا زد ۵ کامپکت نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار سونی یعنی اکسپریا زد ۵ است. بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای سونی اکسپریا زد ۵ ارائه و اخیرا این بروزرسانی برای نسخه‌ی کامپکت نیز به طور رسمی عرضه شده است. تمامی امکانات اندروید مارشمالو به همراه رابط کاربری جدید دوربین در این بروزرسانی موجود است.
تبلیغات

بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو اخیرا برای اکسپریا زد ۵ کامپکت ارائه شده است. نسخه‌های کامپکت پرچمداران سونی همواره گوشی‌هایی با کیفیت و با سخت‌افزار مناسب (بر خلاف نسخه‌ی مینی پرچمداران شرکت‌های دیگر) و اندازه‌ی کوچک بوده‌اند. این بروزرسانی جدید، امکانات جذاب اندروید ۶ را برای این گوشی به همراه دارد.

اندروید ۶ در حال حاضر در اروپا برای اکسپریا زد ۵ کامپکت ارائه شده است وبه زودی این بروزرسانی در تمام نقاط جهان برای این گوشی عرضه خواهد شد. حجم دانلود نسخه‌ی جدید حدود ۱.۱ گیگابایت خواهد بود و نسخه‌ی نرم‌افزاری گوشی به نسخه‌ی 32.1.A.1.163 ارتقا پیدا خواهد کرد. پس از بروزرسانی، امکانات مفید اندروید ۶ مانند سیستم دسترسی جدید اپلیکیشن‌ها، حالت DOZE برای مصرف کمتر باتری و قابلیت Direct Share به همراه رفع باگ‌های جزئی به اکسپریا زد ۵ کامپکت اضافه خواهد شد.

سونی نیز تغییرات مخصوص خود را در این نسخه از بروزرسانی اعمال کرده است. رابط کاربری دوربین گوشی تغییر کرده و راحتی کار با آن را دوچندان کرده است. اپلیکیشن پیام‌رسان نیز دچار تغییرات طراحی شده و شکلک‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات