گلکسی اس 7 و اس 7 اج از امکان اشتراک گذاری وای فای برخوردارند

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی جدیدی که به تازگی مشخص شده تنها در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ وجود دارد، امکان به اشتراک گذاری وای‌فای با یک دستگاه موبایل دیگر است. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 در حالی که دیگر دستگاه‌های هوشمند تنها قادرند اینترنت دیتای موبایل خود را به اشتراک بگذارند، پرچم‌داران جدید سامسونگ علاوه بر امکان اشتراک دیتای موبایل، ویژگی به نام Wi-Fi tethering دارند و می‌توانند سیگنال وای‌فای خود را با یک گوشی، لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی یا یک تبلت به اشتراک بگذارد.

samsung

این ویژگی تنها در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود دارد، مگر اینکه سامسونگ با ارسال یک بسته نرم‌افزاری، این ویژگی را به دیگر دستگاه‌های خود بیاورد. اما اگر می‌خواهید دیتای موبایل خود را با دستگاه دیگری به اشتراک بگذارید، به مسیر  Settings > Mobile hotspot and tethering > MORE بروید و اشتراک گذاری وای‌فای را غیرفعال کنید.

samsung

ویژگی اشتراک گذاری وای‌فای بیشتر زمانی به کار می‌آید که شما به یک سیگنال وای‌فای وصل باشید اما بخواهید آن را با یک دستگاه موبایل دیگر به اشتراک بگذارید، در این حال رمز عبور وای‌فای که به آن متصل هستید را به یاد نمی‌آورید. به این ترتیب می‌توانید اینترنت وای‌فای خود را با یک دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. 

samsung-sharing
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات