اپل دعوتنامه‌ مراسم ۲ فروردین خود را ارسال کرد: احتمال معرفی آیفون 4 اینچی و آیپد جدید

پنج‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره اپل با ارسال دعوتنامه‌ی روز ۲ فروردین خود به شایعات پایان داده و تاریخ مراسم بهاره‌ی خود را مشخص کرد. اما در این کنفرانس شاهد معرفی چه محصولاتی خواهیم بود.
تبلیغات

اپل امروز دعوتنامه‌ی مراسم ۲ فروردین ماه خود را که در کوپرتینوی کالیفرینا برگزار خواهد شد ارسال کرد. انتظار می‌رود در این مراسم آیفون 5se معرفی شود. این آیفون دارای صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و برخی از شایعات خبر از نام iPhone SE برای این گوشی نیز داده‌اند.

انتظار می‌رود این گوشی به نسل آخر پردازنده‌ی ای ۸ اپل مجهز شده و دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی باشد. همچنین بنابر شایعات اپل برچسب قیمتی ۴۵۰ دلاری را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت.

بسیاری انتظار معرفی آیپد نسل جدید را نیز در این کنفرانس دارند. تبلتی ۹.۷ اینچی که تغییر زیادی نکرده و دارای پردازنده‌ی ای ۹ بوده و از قلم اپل و نیز کیبورد هوشمند آن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین اپل غالبا در این زمان اقدام به معرفی مک‌های جدید نیز می‌کند. اپل سال قبل در این کنفرانس مک‌بوک جدیدی را به همراه USB نوع C معرفی کرد که دارای پردازنده‌ی کور ام اینتل بود. ممکن است اپل نسخه‌ی جدید این مک‌بوک را معرفی کرده و به علاوه رو به معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو و مک پروهای خود نیز بیاورد.

البته همواره انتظار معرفی محصول جدیدی را نیز می‌توان داشت. از آخرین باری که اپل هدفون‌هایی که به همراه آیفون‌های خود عرضه می‌کند را بهبود داده زمان بسیاری می‌گذرد و ممکن است شاهد معرفی نسخه‌ی بیتس این هدفون‌ها باشیم.

نظر شما در خصوص کنفرانس اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات