مشخصات فنی، تصاویر تبلیغاتی و تاریخ عرضه اوپو R9 منتشر شدند

سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
اوپو یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه است که از محبوبیت بالایی در بین کاربران آسیایی برخوردار است. این شرکت در سال گذشته حدود ۵۰ میلیون گوشی تلفن همراه به فروش رسانده است. محصول جدید اوپو با نام اوپو R۹ در ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوپو R۹ جدیدترین تولید کمپانی چینی اوپو است که در ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. اوپو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی است که طبق آمار خودش در سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۵۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند شده است. این شرکت در نوآوری‌های مربوط به تلفن‌های همراه نیز پیشتاز است. تکنولوژی شارژ سریع اوپو جدیدترین نوآوری این شرکت در زمینه‌ی شارژ باتری تلفن‌های هوشمند است که در عرض ۱۵ دقیقه می‌تواند یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را شارژ کند.

اما اطلاعاتی که در مورد مشخصات فنی Oppo R۹ منتشر شده، حاکی از آن است که این گوشی مانند نسل قبلی خود یعنی (که در سال گذشته ۱۵ میلیون دستگاه از آن به فروش رفت) در دو نسخه‌ی معمولی و پلاس به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نسخه‌ی این گوشی از فناوری شارژ سریع بهره می‌برند. سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو نیز برای این محصول اوپو در نظر گرفته شده است. بعلاوه، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، از دیگر مشخصات مشترک اوپو R۹ و اوپو R۹ پلاس است. گفته می‌شود دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در هر دو دستگاه استفاده شده است. به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو نسخه، ابعاد گوشی و صفحه‌نمایش باشد. نسخه‌ی معمولی با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی و باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود؛ در حالی که نسخه‌ی پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی و باتری ۴۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

طبق گفته‌ی شرکت سازنده، اوپو R۹ در مراسم رسمی این شرکت در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) معرفی خواهد شد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشخص است، بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز خواهد بود و ضخامت کم آن نیز در تصویر تبلیغاتی بعدی قابل مشاهده است. در تصویری که به صورت غیر رسمی منتشر شده است، هر دو نسخه‌ی معمولی و پلاس در یک قاب قابل مشاهده هستند و وجود دکمه‌ی هوم فیزیکی در هر دو نسخه تایید می‌شود. نکته‌ی جالب دیگر که از این تصویر برداشت می‌شود، شباهت زیاد اوپو R۹ به Meizu PRO 5 است.

مشخصات فنی، تصاویر تبلیغاتی و تاریخ عرضه اوپو R9 منتشر شدند
مشخصات فنی، تصاویر تبلیغاتی و تاریخ عرضه اوپو R9 منتشر شدند
مشخصات فنی، تصاویر تبلیغاتی و تاریخ عرضه اوپو R9 منتشر شدند
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات