معرفی وب سایت روز: همه می‌توانند گیتار بنوازند

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یادگیری گیتار این روزها با وب‌سایت‌ها و ابزار‌های آنلاینی که ساخته شده بسیار راحت‌تر از قبل است. البته یادگیری موسیقی به صورت حرفه‌ای کار آسانی نیست و نیاز به تمرین زیاد دارد. در ادامه وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر یادگیری گیتار در عمل و آشنایی با آکوردها، همچنین به تمرین شما نیز می‌پردازد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گیتار یکی از محبوب‌ترین ساز‌های جهان است و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد علاقه زیادی به یادگیری نحوه نواختن موسیقی این ساز دارند ولی در بسیاری از موارد، هزینه گرفتن معلم خصوصی یا رفتن به کلاس برای مدت طولانی می‌تواند برای افراد سنگین باشد. 

این وبسایت آنقدر برای یادگیری شما مصمم است که حتی ابزاری را فراهم کرده که بتواند با کمک دوربین دستگاه شما، موقعیت دست شما را تشخیص دهد و برای قرارگیری بهتر و درست دست بر روی گیتار، شما را راهنمایی کند. دوره‌های آموزشی آن هم بسیار جالب و کاربردی است. با کورد‌ها آشنا شوید و دروس این وب‌سایت را پشت سر بگذارید تا تبدیل به یک گیتاریست حرفه‌ای شوید. 

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید با حداقل هزینه به یادگیری نوازندگی بپردازید، این وب‌سایت را حتما امتحان کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://chordify.net/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات