دیجی کالا، از رویا تا واقعیت

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
این روزها مصادف است با تولد"دیجی‌کالا"، بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه. دیجی‌کالا ۹ سال پیش در چنین روزهایی با هدف ارائه و فروش محصولاتی مانند: موبایل، دوربین عکاسی و سپس رایانه فعالیت خود را آغاز کرد و امروز در آستانه 10 سالگی به آینده‌ای روشن می‌اندیشد.
تبلیغات

دیجی‌کالا کودکی که ۹ سال پیش متولد شد از روز اول بنا را بر صداقت با مشتری گذاشت. اگرچه روزهای اول دایره فعالیت‌های این فروشگاه آنلاین گسترده نبود ولی به پشتوانه همین صداقت و پایبندی بر سه اصل ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا توانست گستره فعالیت و خدمات خود را افزایش داده و امروز مفتخر باشد به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه بیش از صدهزار تنوع محصول را به مشتریان خود ارائه دهد.

از این رو در آستانه دهمین سال فعالیت، دیجی‌کالا در نظر دارد از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ فروش ویژه محصولات خود را تحت عنوان جشنواره فروش "۹ شگفت انگیز"به مدت ۲ روز به هموطنان خود عرضه کند. این فروش ویژه شامل ۱۰۰۰ محصول متنوع است. در این طرح، هر ۲ ساعت ۱۰ کالای شگفت انگیز متفاوت و ۵ محصول منتخب با تخفیف‌های استثنایی بر روی وب سایت به فروش خواهد رسید. همچنین به همین مناسبت، یک گروه محصولی جدید شامل انواع تجهیزات نور و روشنایی در کنار سایر گروه‌های پیشین به مشتریان عرضه خواهد شد.

دیجی‌کالا از هم اکنون شما را به این خرید اینترنتی ویژه دعوت می‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات