توییتر تغییرات جدید در تایم لاین را تکذیب کرد

یک‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
دیروز خبری درباره تغییرات در تایم‌لاین توییتر و الگوریتمی شدن آن منتشر شد که بازخورد منفی بسیاری از کاربران این شبکه را نیز به همراه داشت. حالا، شبکه میکروبلاگینگ توییتر رسما گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات جدید در توییتر را تکذیب کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گفته می‌شد که تغییرات جدید در هفته‌های آینده رخ خواهد داد و کاربران به جای آخرین توییت‌های منتشر شده، از این پس اول توییت‌های محبوب را در تایم‌لاین خود می‌بینند.

در حالی که جک دورسی، مدیر عامل توییتر، به این گمانه‌زنی‌ها در قالب یک توییت پاسخ داده و اعلام کرده که هیچ تغییری در تایم‌لاین توییتر برنامه‌ریزی نشده‌ و معتقد است که چنین تغییری لازم نیست در تایم‌لاین توییتر به وجود بیایید، ساعاتی بعد جاش استرنبرگ، رئیس بخش محتوای برند شبکه خبری NBC، در توییتی مدعی شده که این تغییر به زودی در توییتر رخ خواهد داد اما به صورت یک گزینه اختیاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اینجاست که حسابی در مورد برنامه‌های توییتر شک و تردید به وجود می‌آید. ظاهرا مدیر عامل توییتر معتقد است این تغییر رخ نخواهد داد اما افرادی در بدنه‌ی توییتر خبر از تغییر در تایم‌لاین آن اما به صورت اختیاری می‌دهند.

توییتر چندی وقتی است که برای ایجاد تغییرات تازه به تکاپو افتاده اما هر دفعه با واکنش بسیار منفی کاربران خود مواجه می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات