معرفی وب‌سایت روز: برای درس خواندن و مطالعات خود برنامه‌ریزی کنید

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انجام کارهای روزانه مهم بدون داشتن برنامه‌ریزی مناسب، بسیار دشوار و غیر معقول است. درس خواندن و مطالعه نیز از این قضیه مستثنی نیست. با گسترده شدن استفاده از گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند دیگر وقت آن رسیده که با قلم و کاغذ برای برنامه‌ریزی مطالعات خداحافظی کنیم. بازومیت همراه بمانید.
تبلیغات

با استفاده از سرویس My Study Life شما می‌توانید برنامه‌ی درسی مناسبی برای مطالعات خودتان بنویسید. برای درس خواندن، امتحانات و یا حتی مطالعات روزانه، این سرویس می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد. این وب‌سایت به کمک نرم افزارهایش پای خودش را فراتر از برنامه‌ی درسی گذاشته است؛ شما می‌توانید با وارد کردن لیست کلاس‌های خودتان از زمان و مکان برگزاری آنها مطلع شوید. در قسمت Today این ابزار، ادامه‌ی برنامه‌های خودتان را مشاهده کنید.

37 85965

در گزینه‌ی Task نیز می‌توانید اموری همچون تمرین‌ها و آزمون‌های خودتان را وارد کنید و مانند یک لیست To-Do از این بخش استفاده کنید. بخش Exams نیز برای برنامه‌ریزی امتحانات شما است. بدون شک می‌توان این وب‌سایت را یکی از کامل‌ترین سرویس‌های مطالعاتی دانست. هم‌چنین با نصب اپلیکیشن‌های این وبسایت روی گجت‌های هوشمند می‌توانید از امکانات این سایت در تلفن‌های همراه خودتان نیز استفاده کنید. 

115 23716

 نرم افزار My Study Life روی سیستم عامل اندرویدiOSویندوزفون قابل نصب است. همچنین افزونه‌ی این سرویس برای مرورگر کروم منتشر شده است. این سرویس از طریق مرورگر هم قابل دسترس است، بنابراین شما با هر سیستم عاملی می‌توانید از My Study Life استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.mystudylife.com/// مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات