زوم‌اَپ: ساخت رینگتون در ویندوزفون با VK Ringtone Maker

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
VK Ringtone Maker اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که وظیفه‌ی آن برش و ساخت رینگتون از فایل‌های صوتی، و سپس تنظیم آن به عنوان زنگخور گوشی شما است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های ساخت رینگتون همیشه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های ویندوزفون بوده اند که به کمک آن‌ها کاربران این پلت فرم می‌توانستند با برش زدن فایل‌های صوتی دلخواه، رینگتون‌های اختصاصی خود را بسازند و از آن‌ها برای زنگ گوشی خود استفاده کنند. VK Ringtone Maker نیز یکی از این اپلیکیشن‌ها برای ویندوزفون است که نسبت به همتایان خود از استقبال بیشتری برخوردر بوده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه از رابط کاربری بسیار جذابی نیز برخوردار است و می‌تواند در ساخت رینگتون و تنظیم آن‌ها به عنوان زنگ تماس یا پیامک، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد.

نحوه‌ی کارکرد VK Ringtone Maker به این صورت است که بعد از اجرا، ابتدا باید یک فایل صوتی را از گالری گوشی خود انتخاب کنید تا به صورت یک نمودار صوتی به شما نمایش داده شود. حال کافیست تا با استفاده از کلید ابتدا و انتها، بخش مورد نظر خود از فایل صوتی را مشخص کنید و سپس با لمس گزینه‌ی ذخیره، آن را به صورت یک فایل رینگتون ذخیره کنید. بعد از انجام این کار نیز از شما پرسیده خواهد شد که آیا مایل به استفاده از فایل خروجی به عنوان رینگتون هستید یا خیر که در صورت تمایل می‌توانید همان لحظه، اقدام به تنظیم آن کنید. برای دانلود این برنامه‌ی کاربردی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات