زوم‌اَپ: نمایش سرعت ارسال و دریافت دیتا با Internet Speed Meter Lite

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
Internet Speed Meter Lite اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بر میزان سرعت و حجم استفاده شده توسط اینترنت دیتا و وای‌فای مدیریت کامل داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 با توجه به رشد چشمگیر اینترنت پرسرعت در داخل کشور و افزایش کاربرانی که از اینترنت همراه استفاده می‌کنند، وجود اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت هر چه بهتر مصرف دیتا یا بررسی کیفیت شبکه‌ی موجود بیش از پیش احساس می‌شود. Internet Speed Meter Lite اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که هنگام وبگردی، یا حتی دانلود یک فایل، سرعت رد و بدل شدن اطلاعات را به شما نمایش خواهد داد و برای مثال می‌توانید سرعت سیم کارت‌های 3G را در محل زندگی خود، با کمک این اپلیکیشن بررسی کنید تا از حداقل و حداکثر سرعت دریافت اطلاعات با خبر شوید.

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های Internet Speed Meter Lite امکان نمایش این اطلاعات در نوتیفیکیشن بار است که باعث می‌شود تا از مراجعه‌ی مکرر به اپلیکیشن بی‌نیاز شوید و با قرار دادن میانبر نمایشی آن در استاتوس‌بار، در هر نرم‌افزاری که باشید، سرعت دریافت و ارسال اطلاعات را در استاتوس‌بار مشاهده کنید. نمایش میزان ترافیک مصرفی روزانه، نمایش میزان مصرف در یک ماه گذشته، مصرف بسیار کم باتری و نمایش نتایج بررسی اینترنت شما در گراف‌های مخصوص از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات