بررسی ویدیویی ویندوز 10

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ویندوز ۱۰ جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت چه تغییرات مهمی داشته و آیا ارزش ارتقا دارد؟
تبلیغات

ویندوز ۱۰ بالاخره پس از ماه‌ها هفته گذشته به طور رسمی منتشر شد و کاربران ویندوز ۸.۱، ۸ و ۷ می‌توانند به طور رایگان سیستم عامل خود را به نسخه جدید بروزرسانی کنند. در این مدت قابلیت‌های ریز و درشت این سیستم عامل را به صورت جامع مرور کردیم تا بررسی کاملی از جدیدترین نسخه پرطرفدارترین سیستم عامل دسکتاپ دنیا را که برای تبلت‌ها نیز بهینه شده را به کاربران زومیت ارائه کنیم. نتیجه کار ویدیویی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

این سیستم عامل از هر نظر نسبت به نسخه قبلی بهینه‌تر شده و تغییراتی که در آن اعمال شده نشان از آن دارد که ردموندی‌ها با تغییر سیاست‌هایشان، به بازخورد کاربران اهمیت زیادی داده‌اند و سعی کرده‌اند به مهم‌ترین درخواست‌ها پاسخ مثبت دهند. نتیجه کار سیستم عاملی شده که رابط کاربری بسیار کاربرپسند و آشنایی دارد که هر کاربری از استفاده از آن لذت خواهد برد.

ویندوز ۱۰ طوری طراحی شده است که نه تنها برای استفاده در ابزارهای مجهز به صفحه‌ی لمسی مانند تبلت‌ها مناسب باشد بلکه این بار کاربران کامپیوترهای رومیزی نیز از استفاده از آن لذت ببرند. در ویندوز ۱۰ امکاناتی که مدت‌ها است برخی از کاربران سیستم‌عامل‌های دیگر از آن استفاده می‌کنند اضافه شده است. از این امکانات می‌توان به قابلیت ساخت دسکتاپ‌های مجازی، حالت جدید نمایش اپلیکیشن‌های درحال اجرا، تقویم فارسی و ده‌ها امکان دیگر یاد کرد.

اعمال بهینه‌سازی‌ها سبب شده که این سیستم عامل بسیار سریع و روان‌تر از گذشته باشد و حتی سرعت بوت آن نیز افزایش یابد. در ادامه توجه شما را به بررسی ویدیویی زومیت از ویندوز ۱۰ جلب می‌کنیم. به زودی بررسی جامع متنی از این سیستم عامل نیز منتشر خواهد شد.

تماشای ویدیو در یوتیوب

در این بررسی از تبلت سرفیس ۳ مایکروسافت استفاده شد.

نظر شما در باره‌ی ویندوز ۱۰ چیست؟ تغییرات ایجاد شده در آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات