بررسی ویدیویی زومیت از سرفیس پرو 3 مایکروسافت

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
سرفیس پرو ۳ تازه‌ترین تلاش مایکروسافت برای ساخت ابزاری است که هم نقش تبلت را ایفا کند و هم جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ باشد.
تبلیغات

مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو ۳ نه تنها به کاربران اکوسیستم ویندوز نشان داد که سخت‌افزار ویندوزی تا چه حد می‌تواند با کیفیت و خوش ساخت باشد، بلکه مسیر درست برای تولید ابزارهای هیبریدی را نیز مشخص کرد. سرفیس پرو ۳ تازه‌ترین تلاش مایکروسافت برای ساخت ابزاری است که هم نقش تبلت را ایفا کند و هم جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ باشد.

نسل جدید سرفیس پرو، یک تبلت ۱۲ اینچی مجهز به CPU اینتل x86 است که نسخه‌ی کامل ویندوز ۸.۱ مایکروسافت را اجرا می‌کند. این محصول به پردازنده‌ Core i3 یا Core i5 یا Core i7 اینتل از سری U مجهز شده است و از این بابت قدرت و بازده مشابه اولترابو‌ک‌ها را ارائه می‌کند.

اما از آنجایی که پردازنده‌ی ارائه شده در این تبلت از خانواده هسول اینتل است، طول عمر باتری مناسبی را نیز فراهم می‌کند. اگر شما هم مشتاق هستید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید بررسی ویدیویی زومیت از سرفیس پرو ۳ را تماشا کنید:

 تبلت سرفیس ۳ توسط «امتداد پارسه» در اختیار زومیت قرار گرفت تا مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

اگر مایل به خرید سرفیس پرو ۳ هستید می‌توانید به وب‌سایت mysurface.ir مراجعه کنید.

بررسی عمیق زومیت از تبلت سرفیس پرو ۳ مایکروسافت طی روزهای آینده منتشر خواهد شد و در آن نتایج بنچمارک‌ها و اطلاعات جامع‌تری از سرفیس ۳ ارائه خواهیم کرد.

نظر شما در باره‌ی سرفیس پرو ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات