ثبت نام ۱۷ میلیون کاربر برای شرکت در فروش برق آسای می ۵ شیائومی

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی جزء کمپانی‌هایی بود که در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از پرچمدار خود با نام می ۵ رونمایی کرد. این کمپانی چینی از ۱:۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه پیش‌فروش این گوشی هوشمند را آغاز کرد که پس از پایان زمان پیش فروش، بنابر آمارهای منتشر شده بیش از ۱۶ میلیون نفر برای فروش برق آسای این گوشی ثبت نام کردند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی نسل جدید پرچمدار خود را چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته همزمان با برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی کرد. این کمپانی چینی که با استفاده از روش‌هایی نظیر Flash Sales توانسته کمپین‌های موفقی را در زمینه‌ی فروش داشته باشد، این روش را برای می ۵ نیز در پیش گرفته و بامداد دیروز، نام‌نویسی برای برای فروش برق آسای این گوشی هوشمند را آغاز کرد. پس از پایان ساعات تعیین شده برای اسم‌نویسی به منظور خرید می ۵ در اول مارس سال جاری، ۱۶ میلیون کاربر منحصر به فرد در این نام‌نویسی شرکت کرده و شانس خود را برای تصاحب می ۵ محک خواهند زد. با توجه به اینکه علاقمندان به شیائومی بیش از ۱۸ ماه در انتظار معرفی این گوشی هوشمند بودند، از این‌رو چنین آمار خیره‌‌کننده‌ای چندان جای تعجب ندارد.

می ۵ شیائومی را باید از جمله‌ی چندین گوشی هوشمندی خواند که با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۳ و ۴ گیگابایتی به ترتیب برای حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. چینی‌ها برای گوشی هوشمند پرچمدار خود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را به همراه لرزش گیر اپتیکال چهار محوره، فناوری DTI و PDAF در نظر گرفته‌اند که در پشت گوشی با یک فلاش دوگانه همراه شده است. در پنل جلویی نیز برای دوربین خودگرفت از یک سنسور ۴ مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل استفاده شده است. نمایشگر این گوشی هوشمند ۵.۱۵ اینچی بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی است. همچنین یک باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای تامین انرژی مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات