تیزر‌های تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر شد

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امروز برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ۳ تیزر تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که در هر کدام از آن‌ها به‌قابلیت‌های مختلف این دو پرچم‌دار می‌پردازند.
تبلیغات

 امروز کمپانی سامسونگ ۳ تیزر تبلیغاتی جدید برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر کرد که در اولین تیزر نامی تحت عنوان Why دارد. در جریان این تیزر تبلیغاتی که به گلکسی اس ۷ و نسخه خمیده آن مربوط می‌شود افراد مختلف گوشی‌های متفاوتی را در دست دارند و سوالات گوناگونی را مطرح می‌کنند که برای مثال فردی می‌پرسد "چرا گوشی من نمایشگر بزرگی ندارد اما در جیب هم بسیار بزرگ دیده می‌شود؟" و فرد دیگری سوال می‌کند که "چرا تلفن هوشمند وی باتری کافی ندارد تا او بتواند در جنگل ترسناک موقعیت‌یابی کند؟" و سوالات این چنینی ادامه می‌یابند. در انتهای نیز پاسخ تمام این "چرا"ها به‌ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتهی می‌شود. در انتهای این تیزر تبلیغاتی نیز William Maxy اعلام می‌کند که پرچم‌داران جدید سامسونگ دارای قابلیت مقاومت در برابر آب، بهترین شارژر بی‌سیم و البته امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت‌ حافظه جانبی هستند.

ویدیو دوم در خصوص آب و ویژگی‌های آن اطلاعاتی را ارایه می‌دهد و در نهایت به‌قابلیت ضد آب بودن این دو دستگاه اشاره می‌شود. این تیزر تبلیغاتی اهمیت آب در زندگی بشر را شرح می‌دهد و در انتها می‌گوید که چرا تلفن هوشمندتان نمی‌تواند در برابر آب مقاومت کند. گلکسی S۷ و گلکسی S۷ Edge دارای استاندارد IP۶۸ هستند. این استاندارد بدان معناست که هر دو محصول می‌توانند به‌مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۳.۲ فوتی آب بدون هیچ مشکلی بمانند.

ویدیو سوم "Dark" یا "تاریک" نام دارد و در ویدیو گفته می‌شود که اتفاقات زیادی در تاریکی می‌افتد و این همان دلیلی است که کاربران نیاز به‌تلفن هوشمندی دارند که بتواند در شرایط تاریک تصاویر مناسبی را ثبت کند. گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هر دو دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با f/۱.۷ هستند و این بدان معنا است که دستگاه‌های مذکور می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را مکان‌های تاریک ثبت کنند.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر تبلیغاتی سامسونگ با نام "Why" مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات