پرچمدار آینده HTC به زودی رونمایی می‌شود

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل 2016، حضور درخشان و قابل توجهی نداشت. معرفی چند محصول میان رده از سری Desire تنها چیزی بود که تایوانی‌ها با خود به بارسلون آورده بودند. اما این روند با معرفی پرچمدار جدید در آینده نزدیک بار دیگر دچار تغییر خواهد شد.
تبلیغات

 ماه گذشته، خانم چر وانگ، مدیر کل شرکت تایوانی اچ‌‌تی‌سی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دستگاه‌های واقعیت مجازی از اهمیت بیشتری نسبت به تلفن‌های هوشمند برای این شرکت برخوردار است. از سوی دیگر، زمان زیادی تا ورود این هدست‌ها به بازار مصرف باقی نمانده و پیش فروش هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت نیز از هفته‌ آینده آغاز خواهد شد. اتفاقی که شاید با ترکیب هدست‌های واقعیت مجازی و تلفن‌های هوشمند، بازار جدیدی را برای این شرکت ایجاد کند. 

در همین راستا، Drew Bamford‌، رییس بخش خلاقیت‌های اچ‌تی‌سی (Creative Labs) اعلام کرده که این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک پرچمدار جدیدی را معرفی کند. HTC M9 آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی بود که نه در بین منتقدان و کارشناسان و نه کاربران با اقبال مناسبی مواجه نشد. از آن به بعد اچ‌تی‌سی بیشتر به معرفی محصولات میان رده پرداخته است. 

بر اساس شایعات، پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن qHD، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی اولترا پیکسل، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود. به گفته‌ی بامفورد،‌ اچ‌تی‌سی در حال مذاکره با اپراتورهای مخابراتی برای ارایه محصولی "واقعا جالب" به بازار است. اما این محصول واقعا جالب چیست؟‌ آیا باید منتظر اخبار جدیدی از هدست‌های واقعیت مجازی HTC باشیم؟ یا قابلیت‌های این هدست‌ها قرار است در قلب تلفن‌های هوشمند و به عنوان بخشی از آن‌ها ارایه شود؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات