ال جی جی 5 اواخر فروردین ۹۵ در دو نسخه با اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 652 وارد ایران می‌‌شود

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی جی 5 پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای است که در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد. شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که چه زمانی پرچمدار ال‌جی وارد ایران می‌شود. روابط عمومی ال‌جی در ایران اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار زومیت قرار داده است.
تبلیغات

جی ۵ ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون معرفی شد. گوشی تمام فلزی که امکان اضافه کردن ماژول‌های مختلف را شاید بتوان ویژگی انقلابی این گوشی دانست. از همان روز معرفی سوال این بود که پرچمدار جدید کره‌ای‌ها چه زمانی وارد ایران می‌شود. ما نیز با روابط عمومی ال‌جی در ایران تماس گرفتیم تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنیم.

بنابر گفته‌ی روابط عمومی ال‌جی در ایران، گوشی جی ۵ از ما آوریل (اواخرفروردین ماه) وارد ایران می‌شود. نکته‌ی قابل توجه در مورد پرچمدار جدید ال‌جی این است که جی ۵ در دو نسخه وارد ایران خواهد شد. تفاوت این دو نسخه تنها در پردازنده و حافظه‌ی رم دستگاه خواهد بود. نسخه‌ی گران‌تر این گوشی دارای پردازنده|‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم خواهد بود و نسخه‌ی ارزان‌تر آن نیز از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

ال‌جی تعیین قیمت گوشی را به زمان عرضه در بازار موکول کرد. به علاوه روابط عمومی ال‌جی اعلام کرد که تمامی لوازم جانبی جی ۵ اعم از ماژول‌ها به طور کامل وارد ایران شده و به فروش خواهند رسید.

تا زمان وارد شدن جی ۵ به ایران اگر می‌خواهید در رابطه با این گوشی اطلاعات بیشتری کسب کنید به مطلبی با عنوان «هر آنچه که باید در مورد جی ۵ بدانید» مراجعه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما برای آشنایی بیشتر با جی 5، ویدیوی زیر را از دست ندهید:

دانلود ویدیو با کیفیت 720P | دانلود ویدیو با کیفیت 360P

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/product/lg-g5/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات