نظرسنجی: از تغییرات اعمال شده در گلکسی اس 7 راضی هستید؟

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در رویدادی بزرگ از گلکسی اس 7 رونمایی کرد، گوشی پرچمداری که از همان زبان طراحی گلکسی اس ۶ بهره می‌برد و به سخت‌افزار قوی‌تر، دوربین با کیفیت‌تر و درگاه کارت حافظه‌ی خارجی مجهز شده است. اما در این نظرسنجی قصد داریم نظر شما را در باره‌ی تغییرات اعمال شده در Galaxy S7 جویا شویم.
تبلیغات

سامسونگ گوشی پرچمدارِ گلکسی اس ۷ را با اعمال تغییرات جزئی در گلکسی اس ۶ معرفی کرد. با وجود اینکه تغییرات اعمال شده در این گوشی انقلابی نیستند، اما همچنان با یک گوشی با کیفیت، خوش‌ساخت و زیبا روبرو هستیم. ماژول دوربین برآمدگی بسیار کمی در بدنه‌ی دستگاه ایجاد کرده، پردازنده به Exynos 8890 یا اسنپدراگون ۸۲۰ ارتقاء یافته و درگاه میکرو SD نیز به آن اضافه شده است. بدنه‌ی پشتی دستگاه نیز انحنا پیدا کرده تا ارگونومی آن بهبود پیدا کند. همه‌ی این‌ها باعث شده‌اند تا Galaxy S7 به گوشی بهتری تبدیل شود. علاوه بر این‌ها، سامسونگ موفق شده است تا بدون نیاز به درپوش‌های خارجی، گوشی خود را ضد آب کند.

پیش از شرکت در نظر سنجی، جمع‌بندی مقالات گلکسی اس ۷ را در مقاله‌ی «هر آنچه که باید در مورد گلکسی اس 7 بدانید» مطالعه کنید. همچنین اگر در طول نمایشگاه موفق به تماشای نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نشدید فرصت را از دست ندهید.

نظر شما در باره‌ی تغییرات اعمال شده در گلکسی اس ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات