وبگرد: در مرورگر خود طراحی کنید

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نقاشی کردن راه‌های زیادی دارد، از اولین قلم و کاغذی که پیدا می‌کنید تا تخته و قلم‌های بسیار مخصوص برای نقاشی‌های حرفه‌ای، اما نقاشی کردن تحت وب هم امکان پذیر است. امروز وب‌سایتی مخصوص نقاشی به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نکته جالب درباره نقاشی کردن تحت وب استفاده از هر نوع قلم با هر اندازه است. همچنین ابزار‌های بسیاری زیادی هستند که در تغییر رنگ پس‌زمینه تا کم و زیاد کردن روشنایی نقاشی به شما کمک می‌کنند. 

زمانی که به وب‌سایت Kleki وارد می‌شوید با یک صفحه پس‌زمینه سفید رنگ رو به رو می‌شوید که در کنار آن نوار ابزاری برای نقاشی وجود دارد. اما برای شروع نقاشی پیشنهاد می‌کنیم روی علامت سوال گوشه سمت راست صفحه کلید کنید تا با دکمه‌های میان‌بر و همچنین اطلاعات بیشتری از این سرویس دست پیدا کنید.

draw

حتی نمونه کار‌هایی نیز در صفحه Help وجود دارند که می‌تواند الگویی برای شروع نقاشی شما باشند. با سرویس Kleki هر طرحی که دوست دارید بزنید. از طرح‌های اولیه مثل نوشتن یک نوشته کوچک تا نقاشی‌های حرفه‌ای را می‌توانید با Kleki انجام دهید.

draw-2

علاوه بر طرح‌هایی که می‌توانید از پایه شروع کنید، همچنین می‌توانید یک تصویر را آپلود کنید و تغییراتی که دوست دارید را در آن اعمال کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://kleki.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات