محصول 4 اینچی اپل، آیفون SE نامیده خواهد شد

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل در طول ماه‌های آینده از آیفونی ۴ اینچی رونمایی خواهد کرد که اکنون گفته می‌شود این تلفن هوشمند آیفون SE نامیده خواهد شد.
تبلیغات

 تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص آیفون ۴ اینچی جدید اپل منتشر شده است. تا پیش از این گفته می‌شد که این محصول آیفون ۶c نامیده خواهد شد و سپس اخباری منتشر شد که حکایت از نام آیفون ۵se برای این محصول داشتند. حال Mark Gurman از سوی 9to5Mac مدعی شده است که اپل آیفون ۴ اینچی را آیفون SE خواهد نامید. این نام مخفف Special Edition یا همان نسخه‌ی ویژه است.

اخبار فاش شده در خصوص این محصول حکایت از پردازنده‌ی A9 برای آن دارند. دوربین این دستگاه ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و از سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهد برد. در حقیقت این تلفن هوشمند شباهت‌های زیادی به آیفون ۶ اس خواهد داشت که فقط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت لمس سه‌بعدی را در آن شاهد نخواهیم بود. فقدان این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این دستگاه قیمت نسبتا پایین‌تری داشته باشد. البته هدف اپل نیز از عرضه‌ی این محصول به‌دست آوردن توجه کاربرانی است که به‌آیفونی با قیمت پایین‌تر و ابعاد کوچک‌تر نیاز دارند. Gurman مدعی شده که شاهد معرفی نسخه‌ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی از این محصول خواهیم بود.

انتظار می‌رود که اپل در ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) این تلفن هوشمند را معرفی کند و احتمالا در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) نیز شاهد عرضه آن خواهیم بود. نظر شما در خصوص آیفون اس‌ای چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات