زوم‌اَپ: پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی در ویندوزفون با UniversalTV

پنج‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
UniversalTV یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های ویندوزفون است که به صورت یونیورسال منتشر شده و شبکه‌های تلوزیونی ایران و ۵ کشور دیگر را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که به دلایل مختلف به تلویزیون دسترسی نداشته باشید و موفق به مشاهده‌ی برنامه‌ی مورد نظر خود نشوید. خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش سرعت اینترنت و همچنین ارائه‌ی سرویس پخش آنلاین از سوی شبکه‌ها، این مشکل تا حد بسیاری حل شده است و کاربران می‌توانند در صورتی که به تلویزیون دسترسی نداشتند، تنها با یک ارتباط اینترنتی و اپلیکیشن مورد نظر، شبکه‌های تلویزیونی را به صورت آنلاین تماشا کنند. UniversalTV یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در ویندوزفون برای این امر است که علاوه بر ۲۲ شبکه‌ی تلویزیونی فارسی، از شبکه‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، عربی، و ترکی نیز پشتیبانی می‌کند.

همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد این برنامه به صورت یونیورسال منتشر شده است که به هرچه کاربردی‌تر بودن برنامه کمک شایانی کرده است. کیفیت برنامه‌های در حال پخش مطابق با سرعت اینترنت شما بهینه می‌شوند تا در حد امکان بدون بروز توقف‌های مکرر به تماشای شبکه‌های مورد نظر خود بپردازید. در صورتی که سرعت اینترنت شما مناسب باشد UniversalTV قادر است تا کیفیت‌های بسیار بالایی را از برنامه‌های در حال پخش در اختیار شما قرار دهد. برای دانلود این برنامه که به صورت رایگان منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات