اچ تی سی اولین تیزر وان ام 10 را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از کنگره‌ی موبایل بارسلون و معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ و جی ۵ ال‌جی حال نوبت به اچ تی سی و پرچمدار جدید این کمپانی رسیده است. تایوانی‌ها ساعاتی پیش اولین تیزر تصویری رسمی وان ام ۱۰ را منتشر کردند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این داشت که اچ تی سی همچون سال گذشته در نظر دارد تا پرچمدار خود را نه در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون و بلکه پس از این گردهمایی جهانی و طی مراسمی مستقل رونمایی کند. حال که MWC 2016 به روزهای پایانی خود رسیده، تایوانی‌ها اولین تیزر رسمی مربوط به گوشی هوشمند خود را منتشر کرده‌‌اند. گمانه‌ها حکایت از این دارند که احتمالا شاهد رونمایی از وان ام ۱۰ اچ تی سی در روز ۱۱ آوریل یا ۲۱ اسفند ماه سال جاری خواهیم بود، حال آنکه این تاریخ بصورت قطعی مورد تایید نیست.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد با یک گوشی هوشمند تمام فلزی که حاشیه‌های آن تراش خورده روبرو هستیم. اچ‌تی‌سی این تصویر را از طریق حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده و هشتگی را با مضمون powerof10 با آن همراه کرده است. این گوشی هوشمند که هم اکنون با کد Perfume شناخته می‌شود، با نام وام ام ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد.

از جمله‌ی مشخصات فنی وان ام ۱۰ اچ تی سی باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا پیکسل با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و فوکوس لیزری اشاره کرد. دوربین این گوشی هوشمند از قابلیت‌های دیگری نیز برخوردار است که برای مثال می‌توان به لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. دوربین خودعکس این گوشی نیز از نوع اولترا پیکسل بوده و رزولوشنی ۵ مگاپیسلی دارد. اچ تی سی در پرچمدار خود از سنسور اثر انگشت بهره گرفته و آن را همراه با اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری سنس ۶ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات