اورال بی مسواک هوشمند خود را در MWC 2016 معرفی کرد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کنگره‌ی موبایل بارسلون تنها اختصاص به کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری نداشته و نام‌هایی نظیر Oral-B نیز در این نمایشگاه از محصولات خود که فناوری آن‌ها را دستخوش تغییر کرده، رونمایی می‌کنند. برای مثال می‌توان به مسواک Oral-B Genius اشاره کرد که در MWC 2016 معرفی شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اورال-بی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از مسواک هوشمند خود که Oral-B Genius نام دارد رونمایی کرد. این مسواک از فناوری Position Detection Technology بهره می‌برد که شامل سنسور‌هایی است که درون مسواک قرار گرفته‌اند. همچنین این مسواک هوشمند از دوربین گوشی‌هوشمند کاربر نیز برای بهبود عملکردش استفاده می‌کند. ترکیب سنسور‌های تعبیه شده روی دوربین در کنار بهره‌گیری از دوربین گوشی هوشمند این اطمینان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نقطه‌ای از دندان‌ها بدون مسواک خوردن باقی نمانده است. 

همزمان با مسواک زدن و استفاده از اپلیکیشن Oral-B کاربر از محل‌هایی که هنوز در دهان بدون برخورد با مسواک هستند، اطلاع پیدا می‌کند. از مجموع اطلاعاتی که اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌دهد باید به فشار وارد شده و طول دوره‌ای که دندان شسته می‌شود، اشاره کرد. این مسواک در کنار سنسور‌های تعبیه شده روی آن دارای مکانیزمی چرخشی، ضربه‌ای و نوسان‌دار است که از طریق آن این مسواک روند شست و شوی هرچه بهتر دندان را تسهیل می‌کند. 

براساس اطلاعات ارائه شده توسط اورال بی، این مسواک هوشمند قادر است با استفاده از فناوری Tripe Pressure Sensor فشار اضافی وارد شده به دندان‌ها را تشخیص دهد که به گفته‌ی این کمپانی اصلی‌ترین عامل در از بین رفتن مینای دندان‌ها است. در صورتی که فشار بیشتری از سوی مسواک به سمت دندان‌ها وارد شود، در این صورت سرعت سایش مسواک به دندان‌ها کاهش یافته و در نتیجه اثر ضربه‌ای مسواک کاهش می‌یابد. همچنین یک تایمر در این مسواک قرار گرفته که در زمان عدم اجرای اپلیکیشن نیز اجرا می‌شود. این تایمر بدین منظور روی مسواک تعبیه شده تا از شسته شدن هر چهار قسمت دهان برای ۳۰ ثانیه اطمینان حاصل شود. 

انرژی مورد نیاز این مسواک از طریق یک باتری لیتیوم-یونی تامین می‌شود که در دسته‌ی مسواک قرار گرفته است. با یکبار شارژ این مسواک می‌توان در صورت شست و شوی روزانه بیش از دو هفته بدون نیاز به شارژ مجدد از مسواک استفاده کرد. در کنار این مسواک یک نگهدارنده برای گوشی‌هوشمند نیز ارائه می‌شود تا در زمان مسواک زدن بتوان گوشی هوشمند را روی آینه دسشویی قرار داد. همچنین باید به وجود یک کیف هوشمند نیز اشاره کرد که می‌تواند این مسواک را به همراه گوشی هوشمند شارژ کند. اورال بی از وجود یک سیستم ال‌ای‌دی ۳۶۰ درجه با قابلیت نمایش ۱۲ رنگ در مسواک استفاده کرده که می‌توان با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای آن، رنگ‌های ال‌ای‌دی را در حالت‌های مختلف تنظیم کرد. این مسواک هوشمند در شماری از بازار‌ها از جولای ۲۰۱۶ در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات