قیمت و زمان عرضه شیائومی می 5 مشخص شد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
می 5 پرچمدار سال ۲۰۱۶ شیائومی دقایقی پیش به صورت رسمی در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد. شیائومی که به عرضه‌ی محصولات با قیمت بسیار رقابتی شهرت زیادی دارد، گوشی جدید خود را نیز با قیمت مناسبی عرضه خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه‌ی می 5 با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پرچمدار سال ۲۰۱۶ شیائومی نیز معرفی شد. شیائومی که بیشترین سهم را بازار بزرگ چین در اختیار دارد، برای سال ۲۰۱۶ نیز تدابیری زیادی اندیشیده است. می 5، گوشی جدید این شرکت به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده است و کیفیت ساخت بالایی به همراه دارد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن 1080P، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی در بخش سلفی، حافظه‌ی داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت و بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، از مشخصات شاخص پرچمدار جدید شیائومی است.

در بحث قیمت نیز شیائومی همواره به واسطه‌ی عرضه‌ با برچسب قیمتی رقابتی، خریداران زیادی را به محصولات خود جلب کرده است. در همین راستا می ۵ پرچمدار جدید شیائومی با قیمت پایه‌ی ۳۰۶ دلار برای نمونه‌ی مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه برخوردار است و فرکانس کاری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در آن، بر ۱.۸۵ گیگاهرتز تنظیم شده است.

شیائومی می 5

در صورت پرداخت مبلغ ۳۵۲ دلار برای می ۵، از بدنه‌ی سرامیکی در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار خواهید بود. فرکانس کاری پردازنده‌ی اسنپدراگون در این محصول برابر با ۲.۱۵ گیگاهرتز خواهد بود. در نهایت نیز نمونه‌ی ۴۱۳ دلاری می ۵ موجود است که از بدنه‌ی سرامیکی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و فرکانس کاری ۲.۱۵ گیگاهرتز پردازنده‌ بهره می‌برد.

گفتنی است زمان عرضه‌ی رسمی می ۵ شیائومی به بازار ۱ مارس (۱۱ اسفند) خواهد بود.

نظر شما در رابطه با قیمت گوشی جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات