شیائومی در فروش محصولات پوشیدنی نیز رکورد زد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
به شنیدن خبر‌هایی در زمینه‌ی فروش‌های عجیب و غریب گوشی‌های موبایل توسط کمپانی چینی شیائومی عادت داریم. با این حال این بار چینی‌ها موفق شدند در زمینه‌ی فروش‌ محصولات پوشیدنی‌ در سال ۲۰۱۵ نسبت به سال ۲۰۱۴ به رشد ۹۵۱ درصدی برسند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۵ شیائومی  توانسته به فروش بالای محصولات پوشیدنی دست پیدا کند که در مقایسه با سال قبل از خود رشدی ۹۵۱ درصدی را نشان می‌دهد. به لطف تولید و فروش محصولات با کیفیت و البته ارزان قیمت، چینی‌ها به این رکورد عجیب رسیده‌اند. به عنوان مثال دستبند هوشمند شیائومی می بند پلاس با قیمت تنها ۱۳ دلار، توانایی رهگیری فاکتور‌های سلامتی مثل ضربان قلب را برای کاربران فراهم می‌کند.

رشد فروش سالانه پوشیدنی‌ها ۲۰۱۵

اپل هنوز در مورد فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۵ اظهار نظر رسمی نکرده و حتی در گزارش مالی سالیانه‌ی خود به این آمار اشاره‌ای نکرده است. با این حال بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه‌ی IDC در مورد میزان تولید و سهم بازار محصولات پوشیدنی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵، اپل در رتبه‌ی دوم بعد از Fitbit قرار می‌گیرد.

در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ اپل موفق به فروش ۴.۱ میلیون واحد از ساعت هوشمند اپل واچ شده است. کمپانی فیت بیت نیز با فروش ۸.۱ میلیون واحد در بازه‌ی زمانی مشابه و فروش سالانه‌ی ۲۰ میلیون واحد، توانسته در صدر شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی قرار گیرد.

سهم بازار پوشیدنی‌ها سه ماهه چهارم ۲۰۱۵

 اپل با تولید نسخه‌ی اول از ساعت هوشمند خود توانست بین سه شرکت برتر تولیدکننده‌ی گجت‌های هوشمند قرار گیرد؛ مطمئنا اپل با بهبود هر چه بیشتر این محصول به گرفتن سهم بالاتری از بازار فکر می‌کند. در طرف مقابل شیائومی با تولید محصولات ارزان قیمت رقیب خیلی جدی برای اپل و فیت بیت حساب می‌آید و با رشد فروش ۹۵۱ درصدی این اخطار را به رقبای خود داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات