مقایسه‌ی جی 5 ال‌‌جی و گلکسی اس 7 سامسونگ از نگاه ال‌ جی

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
در بحبوحه‌ی MWC 2016 ‌معرفی  ال‌جی جی ۵ و  سامسونگ  گلکسی اس ۷ داغ‌ترین سوژه‌ی خبری محسوب می‌شود. سازندگان این دو پرچم‌دار که برجسته‌ترین محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه بارسلون هستند، از لحظه‌ی معرفی یک جنگ سرد تبلیغاتی علیه یکدیگر آغاز کردند که با کنایه‌های توییتری آغاز شد و اکنون به مقایسه‌ی رو در روی قابلیت‌ها و امتیازات دو محصول توسط شرکت ال‌جی تبدیل شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بی‌تردید جی ۵ ال‌جی (LG G5) و گلکسی اس ۷ سامسونگ (Samsung Galaxy S7) گذشته از همه‌ی جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاص، تفاوت‌ قابل‌توجهی دارند. گلکسی اس ۷ تکیه‌ی زیادی بر محبوبیت گلکسی اس ۶ دارد و به تعبیری نسخه‌ی اصلاح‌شده و مدرن‌تر پرچم‌دار قبلی سامسونگ محسوب می‌شود. در نقطه‌ی مقابل، جی ۵  چکیده‌ی همه‌ی نوآوری‌های ال‌جی در طول سال گذشته است و از دیدگاه‌های مختلف با پرچم‌دار قبلی ال‌جی تفاوت‌های اساسی دارد. گذشته از این وجه تمایز غیرقابل‌انکار، با توجه به معرفی هر دو گوشی در یک روز توسط دو تولیدکننده‌ی نامدار و رقیب سرسخت، مقایسه‌ی گاه و بیگاه جی ۵ و گلکسی اس ۷ برای هموار شدن مسیر آن‌ها در بازار و کمک به تصمیم‌گیری خریداران در دوراهی انتخاب بین این دو پرچم‌دار، اجتناب‌ناپذیر است.

 امروز آخرین اقدام ال‌جی با هدف تبدیل جی ۵ به انتخاب اصلی کاربران بی‌طرف و بدون وابستگی به سایر رقبا انجام شد. در این حرکت تبلیغاتی ال‌جی سعی دارد تا با به رخ کشیدن ویژگی‌های وسوسه‌انگیز آخرین پرچم‌دار خود در مقابل گلکسی اس ۷، مصرف‌کننده‌ها را به خرید جی ۵ ترغیب کند. از زمان معرفی دو پرچم‌دار، ال‌جی با کنایه‌های توییتری، جنگ لفظی به‌ظاهر دوستانه‌ای علیه سامسونگ آغاز کرده است و هر روز به اشکال مختلف برتری‌های جی ۵ نسبت به گلکسی اس ۷ را به سوژه‌های داغ مطبوعاتی تبدیل می‌کند. در آخرین حرکت ال‌جی، صرفا ویژگی‌های دو پرچم‌دار با هم مقایسه‌ی مستقیم می‌شوند و قضاوت در مورد برتری به کاربران واگذار شده است.

جی 5 ال‌جی و گلکسی اس 7 1

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این مقایسه بر ۷ ویژگی خاص تمرکز دارد. ال‌جی صفحه‌نمایش همیشه روشن و شیار microSD گلکسی اس ۷ را تحسین کرده است، ولی وجود این قابلیت‌ها در جی ۵ را نیز یادآوری می‌کند. در ادامه طراحی ماژولار، باطری قابل تعویض، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل، صفحه‌نمایش ۵/۳ اینچی و خوانایی بهتر صفحه‌نمایش در روز را به‌عنوان برتری‌های جی ۵ مطرح کرده و فقدان آن‌ها در گلکسی اس ۷ را موردحمله قرار می‌دهد. البته ال‌جی برای رعایت انصاف و بی‌طرفی در این مقایسه، استاندارد IP68 گلکسی اس ۷ و قابلیت مقاومت در برابر آب و گردوغبار این گوشی را نادیده نگرفته است و به نبود این ویژگی در پرچم‌دار خود اشاره می‌کند.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/product/lg-g5/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات