وبگرد: ارسال فایل های بزرگ به شکل آنلاین

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ارسال‌ فایل‌های بزرگ در اینترنت همیشه با مشکلاتی مانند محدودیت حجم، سرعت و باقی مواردی که در اینترنت ایران موجود است روبه‌رو بوده اما امروز وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که ارسال فایل‌های حجیم تا مقدار ۲ گیگابایت را خیلی راحت امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

آپلود و دانلود فایل‌های حجیم معمولاً راه‌های مختلفی در فضای وب‌ دارند. برای مثال می‌توان از حافظه‌های ابری مانند دراپ‌باکس کمک گرفت و با آپلود فایل و در نهایت دانلود آن، فایل‌های حجیم را رد و بدل کرد.

اما همیشه برقراری ارتباط به این وسیله ممکن نیست و بسیاری از افراد از سرویس‌هایی که اکثر پولی هستند نیز کمک می‌گیرند. اما امروز وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که ارسال فایل‌های حجیم تا ۲ گیگابایت را به ایمیل شخص مورد نظر شما ارسال می‌کند.

برای استفاده از WeTransfer باید به وب‌سایت این سرویس بروید، از بخش Add files فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید، بعد از آن گزینه بعدی Friend's Email، انتخاب ایمیل دوست یا شخصی که می‌خواهید فایل را ارسال کنید است و در نهایت ایمیل خود را در بخش Your Email وارد کنید. در بخش پایینی حتی می‌توانید متنی را به‌عنوان یک پیام در مورد آن فایل برای شخص مورد نظر بنویسید و ارسال کنید.

پس از اینکه همه این کار‌ها را انجام دادید، فایل آپلود و ارسال خواهد شد. این فایل در قالب یک ایمیل برای شخص مقابل ارسال می‌شود و با کلیک روی دکمه دانلود، قابل دریافت است.

اگر حساب کاربری ویژه این وب‌سایت را خریداری کنید، تا حجم ۲۰ گیگابایت قابلیت آپلود و ارسال خواهید داشت.

برای استفاده از این وب‌سایت به https://wetransfer.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات